„Šniūrų deivė“ – priekiniais ratais varoma „Opel Astra“ su 360 AG
„Šniūrų deivė“ – priekiniais ratais varoma „Opel Astra“ su 360 AG
Nelabai žinoma tarptautinėje rinkoje Vokietijos tiuningo firma EDS, gaminanti įvairias detales „Opel“, „Chevrolet“ bei „Saab“ automobiliams, nusprendė pasauliui apie save pranešti išleisdami patobulintą „Opel Astra“. Patobulintą ne šiaip sau - EDS sugebėjo daugiau nei dvigubai pagerinti greičiausio standartinio „Astra“ modelio galios rodiklius. Standartinė galingiausia „Opel Astra“ hečbeko versija turi 1.6 litro turbininį variklį su 180 AG bei 230 Nm. Po EDS mechanikų rankų šie skaičiai pakilo iki 360 AG ir 480 Nm! Žinoma, tokiems rodmenims pasiekti buvo pakeistos praktiškai visos variklio skyriaus dalys: nauja „Garrett GT28“ turbina, patobulintas automobilio valdymo kompiuteris, dujų išmetimo sistema, įsiurbimo bei išmetimo kolektoriai, „Quaife“ reduktorius, stipresnė už standartinę sankaba, didelio našumo stabdžių diskai, pakietinta bei pažeminta pakaba ir dar begalė kitų dalykų.


Išorės pasikeitimų – mažiau. 20 colių skersmens ratlankiai bei nežymiai pakeisti buferiai – EDS automobilio eksterjerui dėmesio skyrė gerokai mažiau nei patobulinimams variklio skyriuje.

Žinoma, su tokiais patobulinimais atsiranda ir keli klausimai, į kuriuos EDS atsakymų pateikti turbūt nenorėtų. Pavyzdžiui, ar galima spėti užsikaisti kavos, kol „užsipus“ ant 1.6 litro variklio montuojama didelė GT28 turbina?

Ne paslaptis, kad tokio dydžio turbina dažniausiai yra montuojama ant dviejų litrų variklių ir labai retai ji dedama ant mažesnės kubatūros motorų dėl paprastos priežasties – jos vadinamasis „lagas“ šiai nedidelei „Opel“ jėgainei turėtų būti labai didelis.

Kitas įdomus dalykas, liečiantis šį EDS kūrinį – kaip pavažiuoti su 360 AG ir priekiniais varančiais ratais? Jau 250 AG tokio dydžio automobiliui būtų pakankamai, kad mašinos ratus „nusukinėtų“ pirma–trečia pavara. Kas dėsis su 360 AG?
Rekomenduojami video