Paslapties skraistė pakelta – mažasis miesto princas „Audi Q3“ pristatytas Lietuvoje
Paslapties skraistė pakelta – mažasis miesto princas „Audi Q3“ pristatytas Lietuvoje
Vos prieš kelis mėnesius pristatytas Šanchajaus automobilių parodoje, „Audi Q3“ atkeliavo ir į Lietuvą – trečiadienį, vieną iš pirmųjų kartų visoje Europoje, Vilniuje buvo pakelta uždanga nuo naujojo vokiečių kūrinio. Nors jo mažu gal ir nepavadintum – vis tik „Audi Q3“ yra 4,39 metro ilgio ir 1,83 m pločio – kiek mažesnis už vidutinės klasės sedaną. Vis tik šis automobilis teoriškai yra vadinamas visureigiu, tad, lyginant pagal šių mastus, Q3 nėra didelis.


Kaip teigė „Audi“ atstovai, Lietuva yra viena pirmųjų rinkų Europoje, kurioje šis modelis jau yra pristatytas. Ir jį netgi jau galima užsisakyti – tiesa, išvažiuoti iš salono su šiuo automobiliu būtų galima tik spalio mėnesį.

Dizainas

„Audi“ automobiliai pastaruoju metu renka taškus dizaino srityje – prie pastaraisiais metais pagamintų jų modelių išvaizdos neprikibsi. Tiek salonas, tiek išorė yra atidirbti „iki galo“ – toli gražu ne kiekvienas gamintojas gali konkuruoti su „Audi“ šioje srityje.

Variklis

„Audi Q3“ turės dviejų tipų: benzininius (2,0 litrų TFSI, 125 kW ir 155 kW) ir dyzelinius (2,0 l TDI, 103 kW ir 130 kW) variklius. Hibridinei madai, anot gamintojo atstovų, „Audi“ neparsiduoda – jų nuomone, TDI variklių pasiekiamas ekonomijos ir ekologijos lygis prilygsta hibridinių automobilių rezultatams. Pamačius skaičius, tuo suabejoti sunku, tačiau realybė dažniausiai skiriasi nuo gamintojo pateikiamų duomenų. Kaip yra iš tiesų – pamatysime išbandę Q3.

Transmisija

Malonus dalykas tas, kad „Audi“ iš dalies nepasidavė tik priekiniais ratais varomų miestų visureigių madai: benzininės TFSI versijos bus siūlomos tik su visų varančiųjų ratų „Quattro“ sistema. Tačiau silpniausia dyzelinė versija vis tik bus komplektuojama ir su dviem varančiaisiais ratais. Tiesa, ji pasirodys vėliau – planuojama, kitais metais.

Visi „Audi Q3“ bus derinami su septynių pavarų „S tronic“ automatine transmisija. Ankstesnės „S tronic“ versijos paliko įspūdį – pavaros jungiamos staigiai, jų perdavimai – puikūs, tad ir naujajai dėžei, dar jos nebandžius, galima drąsiai dėti riebų pliusą.
Rekomenduojami video