Honda Accord 2011
Honda Accord 2011
Mūsų skaitytojai jau galėjo pastebėti, kad yra sėkmingų modelių, kurie gaminami ne vieną dešimtmetį vis atnaujinant ar keičiant pirmosios kartos modelį. Tai galima pasakyti ir apie „Honda Accord", kurios pirmoji karta pasirodė 1976 m. Šiuo metu mūsų keliais rieda jau aštunta, atnaujinta „Accord" karta, o po metų turėtų pasirodyti ir devintoji šio "Honda" karta.


Kalbant apie išvaizdą, automobilyje puikiai dera solidumas, dinamiškumas ir agresija. Atnaujinta versija, lyginant su pirmaisiais aštuntos kartos modeliais, turi naujo tipo radiatoriaus groteles, dailesnius bamperius ir optiką, šiek tiek kitokius užpakalinius žibintus.

Bandytas modelis buvo „Accord Tourer Elegance Plus" sąrangos. Išoriškai modernizuotas „Accord" atrodo šiek tiek apgaulingai. Jis nėra trumpas, yra palyginti platus, tačiau dėl ilgo, plastikiniu spoileriu užsibaigiančiu priekio automobilis atrodo žemas. Laimė, taip nėra. Aukščio užtenka, tad statant prie daugumos šaligatvių apatinė bamperio dalis kentėti neturėtų. Tiesa, turint omenyje tai, kad pas mus šaligatviai dažnai būna skirtingo aukščio, per daug arti jų statyti automobilio nevertėtų.

Po pažinties su tokiais japonų gamintojo modeliais kaip „CR-Z" ir „Jazz Hybrid", „Accord" salonas nustebino konservatyvumu. Jokių įvairiaspalvių lempučių, jokių „medelių auginimų". Griežtas, išlaikytas stilius.

Vairuotojo vieta - ideali.

Atsisėsti patogu, susireguliuoti sėdynę ir vairą - taip pat. Vietos užteks ir aukštesniam vairuotojui. Sėdynė turi tvirtą šoninį palaikymą, ranktūriai tinkamo aukščio ir reikiamose vietose, centrinio ranktūrio daiktadėžės viršus slankioja, tad net ilgoje kelionėje kūnas nepavargo. Tradiciškai, daiktadėžėje sumontuotos AUX ir USB jungtys.

Patogi nuo grindų einanti akceleratoriaus pamina, matomumas iš vairuotojo vietos puikus, o nuo įvairių netikėtumų statant automobilį saugo aštuoni jutikliai.

Tiesa, pastarosiomis dienomis reikia nepatingėti ir juos nuvalyti, nes kitaip prietaisų skydelyje atsiras pranešimas apie problemą. Taip pat reiktų nenustebti, jeigu jie pradės pypsėti tiesiog gatvėje - pakelėse nešvaraus sniego pusnys suprantamos kaip galimi pavojai.

Įvairūs mygtukai išdėstyti patogiai - viskas lengvai pasiekiama, svarbiausios funkcijos iškeltos ant vairo. Informacinis ekranėlis įgilintas, tad net šviečiant saulei informacija aiškiai matoma. Tiesa, jos mažoka: grojaraštis, garso reguliavimas, klimato sistemos veikimas, o kuro sąnaudas ir likutį galima stebėti tik spidometro centre esančiame ekranėlyje.

Skydeliai nuo saulės galėtų būti ilgesni arba turėti pailginimą, leidžiantį pasislėpti nuo saulės iš kairės....

Centriniame panelyje sumontuotos magnetolos mygtukų daugoka ir ne visų jų funkcijas perpratau, bet jokių klausimų nekilo dėl dviejų zonų automatinio oro kondicionieriaus. Beje, tokie kondicionieriai - standartinė „Accord" įranga.

Dar viena maloni detalė - lentynėlė puodeliams, peleninė, maža daiktadėžė ir žiebtuvėlis uždengti stilingais plastmasiniais dangteliais, atidaromais lengvu spustelėjimu. Tai automobiliui suteikia dar daugiau elegancijos.

Salonas erdvus, lubos užtektinai aukštos. Ant užpakalinių sėdynių vietos užtektinai trims suaugusiems vidutinio ūgio žmonėms, nors aukštesnius keleivius verčiau sodinti į priekį - jie čia turės daugiau vietos kojoms. Į priekį vertėtų sodinti ir šalčio bijančius žmones. Priekis įšyla labai greit, be to, čia sumontuotos šildomos sėdynės, o užpakalinė salono dalis šyla ilgiau. Keista, kad gamintojas neišvedė papildomų šildymo kanalų užpakalinių sėdynių keleiviams.

Automobilis turi net 467 l bagažinę, kurios tūrį, tradiciškai, galima padidinti sulanksčius užpakalinių sėdynių eilę.

Tikėtina, kad to reiks retokai, nes visi reikiami daiktai ir taip tilps. Dar vienas pliusas - vis labiau populiarėjantis elektrinis bagažinės durelių atidarymas / uždarymas. Tai padaryti iš savo vietos gali tiek vairuotojas, tiek žmogus, paspaudęs atitinkamą nuotolinio valdymo pultelio mygtuką. Tik reikia įprasti, kad paspaudus atrakinimo mygtuką atsirakina vairuoto durelės ir kuro bako dangtelis, o paspaudus antrą kartą - visos likusios, įskaitant ir bagažinės.

Bandytas modelis turėjo 2,0 l 160 AG benzininį variklį ir 5 pavarų APD. Variklis ne tik tylus, bet ir pakankamai ekonomiškas - mišriu režimu pakrautu automobiliu įveikus apie 400 km, kuro sąnaudos svyravo apie 7,8 l. APD numatytas rankinis pavarų perjungimo variantas, tačiau man įdomesnis pasirodė sportinis režimas. Važiuojant darbiniu režimu pavarų dėžė veikė minkštai ir operatyviai, pavaros persijungdavo labai švelniai, o įjungus S režimą dingo net ir sunkiai juntamas vėlavimas - kaip spaudi, taip ir leki. Tai labai patogu tiek manevruojant mieste, tiek išsukus į trasą, tačiau pastaruoju metu orai tokie, kad S režimą, bet jau nenuvalytuose keliuose, reiktų jungti rečiau.

„Honda Accord" visais laikais pelnytai galėjo didžiuotis važiuoklę. Atnaujintas modelis nėra išimtis. Teigiama, kad modernizuoto modelio pakaba minkštesnė, lengvai sugeria tiek mažus, tiek ir didesnius kelio nelygumus, nors pastarieji, kiek teko patirti, jaučiami. Posūkius automobilis įveikia labai gražiai, puikiai klauso vairo, tinkamai reaguoja į komandas ir stabiliai laikosi kelyje. Tuo teko įsitikinti subjurus orams ir stebint greitkelyje aštuoniukes paišančius automobilius. Vairavimo sąlygos buvo nelengvos, bet „Accord" saugiai parvežė namo, net neužsimindamas apie norą paslydinėti. Tad nenuostabu, kad „Accord" buvo įvertintas penkiomis „Euro NCAP" žvaigždutėmis. Automobilį galima įsigyti su pasirinkta pažangia pagalbinio valdymo sistema (ADAS), sukurta padėti vairuotojams ilgose kelionėse ir suteikiančia papildomą apsaugą susidūrimo atveju. Ši pažangi technologija apima nukrypimo nuo eismo juostos informacinę sistemą (LKAS), prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą (ACC) ir susidūrimą švelninančią stabdymo sistemą (CMBS).

Važiuojant skirtingais keliais ir skirtingu greičiu paaiškėjo, kad automobilis turi puikią ne tik variklio, bet ir salono garso izoliaciją. Nesigirdėjo nei variklio, nei aerodinaminių triukšmų.

Bandytas automobilis turėjo modernią tolimųjų šviesų valdymo sistemą ACL ir posūkio apšvietimo sistemą HSS. Pirmoji automatiškai, reaguodama į aplinką, perjungia šviesas, antroji apšviečia posūkio vietą. Tiesa, daugelis kitų automobilių gamintojų posūkio apšvietimą montuoją į tą patį artimųjų/tolimųjų šviesų bloką, o „Honda" specialiai sumontavo lemputes, tad apšvietimo kampas gerokai išaugo.

Mūsų rinkoje „Honda Accord" siūloma su sedano ir universalo kėbulais. Standartinių (bazinių) modelių kainos nėra didelės. Sedanų kaina prasideda nuo 80 580 Lt, standartinė universalų - nuo 84 130 Lt. Beje, nereiktų apsigauti dėl žodžio standartinė. Japonai, tradiciškai, net paprasčiausių modifikacijų į rinką neišleidžia „nuogų", tad renkantis automobilį verta pasitikslinti, ką jis jau turi, ir pradėt galvot, ko dar gali prireikti.
 
Rekomenduojami video