„Audi Q2“ debiutas Ženevoje
„Audi Q2“ debiutas Ženevoje
„Audi“ stiprina pozicijas SUV segmente. Ženevos autosalone bus pristatytas iki šiol nematytas kompaktiškas miesto visureigis „Audi Q2“. Tai SUV tipo automobilis, optimizuotas kasdieniniam ir pramoginiam važinėjimui mieste, žavintis progresyviu dizainu, aukštu funkcionalumu, įspūdingu junglumu, gausiomis elektroninėmis ir informacinėmis pramogomis bei daugybe išmanių vairuotojo darbą palengvinančių pagalbinių sistemų.

Raumeninga išvaizda
 
„Audi Q2“ sudaro tvirtai suręsto ir ypač stabilaus automobilio įspūdį. Jis tarsi prilipęs prie kelio dangos. Pagrindinis priekinės dalies akcentas – atpažįstamos, tačiau visiškai atnaujinto dizaino „Singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės, šiame modelyje įgijusios naujai atrodančią aštuonkampio formą. Šalia jų išdėstytos naujo dizaino oro įsiurbimo kiaurymės. Žvelgiant iš šono, sportišką SUV įvaizdį dar labiau pabrėžia žemėjantis siluetas su į galinį statramstį pamažu pereinančia stogo linija. Po langais nutįsta akcentuota vidurio linija. Apatinėje dalyje žvilgsnį sugauna padidintą pravažumą išduodančios ratų arkos. Galinės dalies sportiškumą pabrėžia lyg stogo tąsa virš bagažinės durelių atšlyjantis aerodinaminis sparnas ir dugno apsaugos skydų spalva nudažytas galinis difuzorius.

 
4,12 m ilgio, 1,79 m pločio ir 1,51 m aukščio „Audi Q2“ turi 2,6 m ilgio ratų bazę ir pasižymi trumpais išsikišimais už priekinės ir galinės ašių.
 
Pažangi įranga

Vietoj įprasto rodmenų skydo gali būti montuojamas „Audi virtual cockpit“ skaitmeninis rodmenų ekranas ir prie lubų tvirtinamas pagalbinis ekranėlis. Vairuoti padeda gausus pagalbininkų rinkinys. Iš pastarųjų pažymėtina „Audi pre sense front“ sistema, nuolat stebinti situaciją priešais automobilį ir prognozuojanti galimas susidūrimo su pėsčiaisiais bei kitais automobiliais grėsmes. Ši sistema ne tik perspėja, bet ir imasi prevencinių tokių situacijų išvengimo priemonių. Taip pat yra degalus taupanti „stop & go“ funkcija, važiavimo per kamščius pagalbininkas ir savotišku kitų vairavimo pagalbininkų valdymo centru tampantis adaptyvinis tempomatas, su kuriuo glaudžiai sąveikaudami veikia persirikiavimo ir važiavimo eismo juostoje pagalbininkai, eismo ženklų atpažinimo sistema bei parkavimo ir atbulinės eigos pagalbininkai.
 
Išmanus junglumas
 
Viršutinėje „Audi Q2“ centrinės konsolės dalyje - didelis MMI navigacinės, informacinės ir pramogų sistemos ekranas. Ši sistema valdoma dviem mygtukais ir daugiafunkciniu valdikliu. Pasirinkus aukštesnės klasės „MMI plus“ sistemą, valdymo priemonių rinkinį papildo jutiklinės įvesties plokštelė. Be to, šią sistemą galima valdyti balso komandomis. Balsu taip pat galima atlikti informacijos paiešką ir įvestį. Automobilio salone galima suformuoti „Wi-Fi“ belaidės prieigos zoną, leidžiančią vairuotojui ir keleiviams išmaniaisiais įrenginiais naudotis internetu ir valdyti daugelį automobilio komforto ir pramogų funkcijų.
 
Interneto prieigą užtikrina LTE spartusis belaidis ryšys, taip pat leidžiantis naudotis firminėmis „Audi connect“ paslaugomis. Automobilyje jau yra aparatinė SIM kortelė (embedded SIM), tad belieka pasirinkti pageidaujamo mobiliojo operatoriaus duomenų perdavimo planą. „Audi“ išmaniųjų telefonų sąsaja užtikrina patogią jungtį tarp „iOS“ ir „Android“ išmaniųjų įrenginių ir MMI sistemos. MMI ir išmaniųjų įrenginių sąveiką taip pat palengvina įvairios programėlės, pvz., „myAudi destinations“, leidžianti išmaniai valdyti kai kurias navigacinės sistemos funkcijas – sėdint šalia vairuotojo arba ant galinės sėdynės įvesti kelionės tikslo taškus, tarpinius punktus, koreguoti rodomą maršrutą ir pan.

Maksimalus patogumas
 
Q2 kėbulo konstruktoriai didžiuojasi, kad jiems pavyko vienoje transporto priemonėje idealiai suderinti lengvojo automobilio prabangą ir patogumą su tradiciškai SUV priskiriamais privalumais. Aukštesnė prošvaisa ir kėbulas užtikrina patogų įsėdimą, o aukštesnė vairuotojo sėdynių padėtis garantuoja geresnį matomumą. Pažymėtina, kad nors ši padėtis aukštesnė, nei lengvajame automobilyje, vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės yra žemą sėdėseną vairo atžvilgiu užtikrinančios sėdynės, todėl nepageidaujamo perteklinio sėdėjimo aukštumo nesijaučia.
 
Salonas ypač erdvus, o transformuojamas krovinių skyrius (405 l, o nulenkus galinį atlošą – net 1050 l) puikiai talpina visą keliaujančiųjų bagažą. Papildomai galimi įvairūs praktiški kraulumo sprendimai: elektra varstomos bagažinės durelės, asimetriškai nulenkiamas galinis atlošas, atidaroma galinio atlošo kiaurymė ilgiems kroviniams ir pan.

 
Gausios suasmeninimo galimybės
 
Pasirodęs rinkoje, „Audi Q2“ turės daug išorės ir vidaus suasmeninimo galimybių, kurios, laikui bėgant tik didės. Iš pradžių klientai galės rinktis iš dviejų pakankamai skirtingus skonius ir poreikius atitinkančių komplektacijų ir daugybės papildomų suasmeninimo paketų. Vėliau žadama ir daugiau komplektavimo galimybių. Kėbulo spalvų paletė papildyta įdomiais atspalviais ir kelių spalvų deriniais. Viena iš įdomesnių vidaus puošybos galimybių – papildomas LED paketas, suteikiantis galimybę salone įjungti įspūdingą šviečiančių diodų iliuminaciją.
 
Puiki važiuoklė ir pavaros mechanizmas
 
Q2 masinės gamybos pradžioje variklį bus galima rinktis net iš 6 benzininių ir dyzelinių jėgos agregatų. Kukliausias – miesto reikmėms idealiai pritaikytas 1 litro darbinio tūrio benzininis TFSI, 1,4 ir 2 litrų darbinio tūrio benzininiai TFSI ir trys 1,6 – 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniai TDI varikliai. Jų galia - nuo 85 kW (116 AG) iki 140 kW (190 AG). Su visais varikliais galima rinktis 6 laipsnių mechaninę arba 7 laipsnių „S tronic“ automatinę pavarų dėžę. Pasirinkus 2.0 TFSI arba galingiausią TDI variklį, kartu galima užsisakyti visiškai naujos konstrukcijos DSG transmisiją. Be to, abu minėti varikliai gali būti komplektuojami su „quattro“ pastoviąja visų ratų pavara.
 
Visų versijų bazinėje komplektacijoje yra progresinis vairo stiprintuvas, pagal vairo judesius parenkantis tinkamą vairo perdavimo laipsnį. Papildomai galima užsisakyti reguliuojamo standumo amortizatorius ir „Audi drive select“ kompleksinę automobilio parametrų valdymo sistemą.
 
Prekybos pradžia
 
Masinė prekyba, t.y., užsakymų priėmimas Europoje prasidės 2016 m vasarą. Užsakyti automobiliai bus patiekiami rudenį.
 
 
Rekomenduojami video