„Aston Martin Cygnet“ gamyba pradedama kitąmet
„Aston Martin Cygnet“ gamyba pradedama kitąmet
Ateinantys metai bus tikrai išskirtiniai ilgoje „Aston Martin“ istorijoje. Pirmąkart britai gamins automobilį, kuris nebus greitas nei tiesiojoje, nei posūkiuose. „Cygnet“ skirtas pasiturintiems „Aston Martin“ šeimininkams kaip alternatyva pasivažinėti mieste. Mažas, vikrus, ekonomiškas – kaip nė vienas „Aston Martin“ iki šiol.


Už radiatoriaus grotelių su „Aston Martin“ ženkleliu slepiasi „Toyota iQ“. Visi techniniai mazgai yra pagaminti Japonijoje. Tada jis plukdomas į Didžiąją Britaniją, kur gamybos procesas baigiamas sumontuojant kitokius žibintus, buferius ir kelias interjero detales.

Siūlomas tik vienas „Cygnet“ variklis – 1,3 litro benzininis keturių cilindrų 97 AG. Nors ir ne kitų „Aston Martin“ gaminamų automobilių lygio, lėtas jis nebus – per 11,9 sek. pasieks 100 km/val. greitį, o maksimalus greitis – 170 km/val. Be jokios abejonės, tai pats lėčiausias „Aston“. Bet ekonomiškiausias – vidutiniškai 4,7 l degalų.

Kam jiems reikia tokio automobilio? Paprasta: jis perpus nurėš vidutinį markės išmetamų CO2 dujų kiekį. „Cygnet“ į aplinką išmeta 113 g/km CO2 dujų, sukeliančių šiltnamio efektą, o didieji „Aston“ išmeta gerokai per 300 g/km.

Tereikia, kad pirkėjai rinktųsi šį mažylį. Pigus jis nebus – kaina prasideda nuo 100 tūkst. litų. Odinis salonas, dar keli papuošimai ir reikės jau daugiau nei 150 tūkst. litų.

„Atėjo metas galvoti kitaip. Mes nenorime savo greitų ir išskirtinių automobilių nei mažinti, nei lėtinti, bet suprantame, kad mums, kaip automobilių gamintojui, reikia susirūpinti aplinka. Todėl ir siūlome klientams mažą miesto automobilį. Tai toks automobilis, kokio mieste reikia“, – pasakoja „Aston Martin“ vadovas Ulrichas Bezas.

Prekyboje „Cygnet“ laukite 2011 metų pavasarį. Visų pirma jis bus pasiūlytas dabartiniams „Aston Martin“ klientams, vėliau – visam pasauliui.
Rekomenduojami video