Porsche Macan, 2014 - dabar

Įvertinimas
4.5 5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 3.034% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Varikliai 4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė5.015% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Valdymas 4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 - 3.6 litroDyzelinas: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Puikiai valdomas ir kartu komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • 2.0 litrų variklis neįspūdingas
  • Brangus
"Macan modelio užduotis būti pačiu (vieninteliu?) sportiškiausiu kompaktišku visureigiu"
Apžvalga
Naujas Porsche Macan modelis akivaizdžiai naudoja didesniojo Cayenne sėkmės formulę ir panašu tokia strategija bus sėkminga. Kaip Cayenne modelis naudoja Audi Q7 pagrindą, taip Macan naudoja stipriai modifikuotą Audi Q5 platformą. Tačiau Porsche yra 70 mm ilgesnis, 24 mm platesnis ir 30 mm žemesnis už Audi Q5. Išties, Porsche Macan yra labai panašus į didesnįjį brolį Cayenne, o ir matmenimis nedaug tenusileidžia. Šioje sferoje dizaineriai dviračio neišradinėjo – pasinaudojo Cayenne patikrinta dizaino formule (galioja viskam išskyrus simpatiškus galinius žibintus), be to mažesniajam būti panašiu į didesnįjį yra naudinga. Tad klientai tikrai nebus nusivylę. Macan interjeras taip pat panašus į Cayenne, o ir medžiagų kokybė tikrai nenusileidžia didesniajam visureigiui. Tiek metalas, tiek oda, tiek plastikas naudojamas nepriekaištingos kokybės ir yra itin malonus liesti. Macan modelio užduotis būti pačiu (vieninteliu?) sportiškiausiu kompaktišku visureigiu. Tam pirmiausia pasitarnaus varikliai, kurių yra trys: benzininiai Macan S ir Macan Turbo, bei dyzelinis Macan S Diesel. 3,0 litrų turbodyzelinė jėgainė generuoja 254 AG ir 580 Nm. Su šiuo varikliu visureigis iki 100 km/val. pagreitėja per 6,3, o maksimalus greitis siekia 230 km/val. Benzininė Macan S versija turi 3,0 litrų V6 variklį su turbokompresoriumi, kuris generuoja 335 AG, 460 Nm, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,4 sekundės. Galingiausias Macan Turbo modelis turi solidų 3,6 litro V6 twin-turbo agregatą su 394 AG ir 550 Nm. Ši versija pasiekia maksimalų 265 km/val greitį, o 100 km/val išvysto per 4,8 sekundės. Šalia dinamiškų variklių, automobiliui sportiškumo suteikia puikiai subalansuota pakaba, greita dviejų sankabų pavarų dėžė, bei visų varomųjų ratų sistema orientuota daugiau galios perduoti galiniams ratams. Kelyje automobilis elgiasi ne šiaip kaip lengvasis automobilis, bet kaip sportiškas lengvasis automobilis – vairuotojas visuomet puikiai jaus automobilio balansą ir sukibimą su kelio danga. Žinoma, pakabos standumas tikrai pasijaus lyginant su konkurentais, tačiau automagistralėje automobilis leidžia jaustis komfortiškai ir atpalaiduojančiai.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video