Mini Countryman, (U25) 2023 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
2023 metais MINI kompanija žengė svarbų žingsnį - pristatė naujos kartos svarbiausius modelius hečbeką MINI Cooper ir trečios kartos krosoverį MINI Countryman. Kaip ir reikėjo tikėtis abu automobiliai gaminami ir su elektrinėmis jėgainėmis. Stilistiškai mažasis Cooper atsinaujino kiek labiau, tuo tarpu Countryman išlaikė bene visus pirmtakui būdingus bruožus – analogiškas automobilio profilis, panašių tik kiek griežtesnių formų priekiniai žibintai, galinė dalis irgi išliko panaši tiek bagažinės dangčio forma, tiek galiniais žibintais. Pagrindinis dizaino pasikeitimas yra tas, kad automobilis tapo glotnesnis ir aptakesnis - mažiau chromo, detalės tapo ne tokios išraiškingos ar iškilios. Automobilis kaip ir reikėjo tikėtis išaugo, kad šeimos poreikiams būtų suteikta dar daugiau erdvės ir praktiškumo. Naujausias MINI krosoveris, kuris konkuruos su tokiais automobiliais kaip Volvo EX30 ir Kia Niro EV, dabar yra 13 cm ilgesnis ir 6 cm aukštesnis nei pirmtakas. Kartu su ilgesne ratų baze, padidėjo ir interjero erdvė. Bagažinės tūris padidėjo iki 460 litrų, o nulenkus galines sėdynes padidėja iki 1450 litrų. Po automobilio bagažinės grindimis taip pat yra vietos elektrinių modelių įkrovimo laidams laikyti. Galinės sėdynės gali būti stumdomos į priekį ir atgal per 13 cm, o jų atlošus galima atlenkti į šešias pozicijas 12 laipsnių diapozone taip stipriai padidinant ir galinių keleivių komfortą. Pažvelgus į automobilio interjerą matome ženkliai didesnius pasikeitimus nei išorėje – priekinės panelės ir durelių apdailoje dominuoja stilingos dvispalvės tekstilinės mežiagos, patogus storas vairas irgi su medžiagos juostele, stilingos vertikalios oro padavimo angos, automobilio salono centre išliko apvalus ekranas, tik šįkart OLED ekranas yra net 9,4 colio skersmens ir atrodo išties puikiai nes yra itin plonas. Countryman veikia nauja OS9 operacinė sistema sukurta „Android“ programinės įrangos pagrindu. Per šį ekraną valdomi įvairūs pramogų ir turinio parametrai. Naujieji savininkai galės pasirinkti vieną iš septynių „Mini Experience” režimų, kurie leidžia individualizuoti aplinką panaudojant įvairius atspalvius ekrane, taip pat šviesos projekcijas projektuojamas už apvalaus ekrano ant priekinės panelės ir bei salono apšvietime. Šie režimai pavadinti Core, Green, Go-Kart, Personal, Vibrant, Timeless ir Balance. Pavyzdžiui „Timeless“ režimas centriniame ekrane atvaizduos klasikinio „Mini“ rodmenis, o „Personal“ leidžia vartotojui įkelti savo fono nuotrauką, o sistema atsirinkusi pagrindinę nuotraukos spalvą ją panaudos ne tik ekrane, bet ir salono apšvietime. Kita naujovė MINI salone – bėgių perjungimo svirtis perkelta į centrinės konsolės vidurinę dalį. Čia kartu su dar keturiais jungikliais leidžia patogiai valdyti svarbiausias automobilio funkcijas, o atsilaisvinusią zoną dizaineriai išnaudojo patogiam daiktų pasidėjimui. Deja, klimato sistemos patogiai valdyti nepavyks – ji išvedama ir valdoma minėtame ekrane. Na, ir svarbiausios naujienos kaip įprasta yra elektrinės – Countryman turi dvi elektrines versijas. Silpnesnioji NI Countryman E“ versija turi 150 kW/204 AG motorą. Su juo automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 8,6 sekundes, viena įkrova įveikia net 462 kilometrus. Kita šio modelio versija „Countryman SE ALL4“ yra varoma keturiais ratais, tad ir 100 km/h greitį pasiekia greičiau – vos per 5,6 sekundės. Ši versija pilnai pakrovus automobilio bateriją geba nuvažiuoti 433 km (pagal WLTP).
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video