Lamborghini Miura, 1966 - 1972

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 4.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Lamborghini Miura pradėjo kurti grupelė Lamborghini inžinierių savo laisvu laiku, nes kompanijos įkūrėjas Ferruccio Lamborghini matė ateitį kuriant GT klasės (patogesni, komfortiški sportiniai automobiliai) automobilius, o ne grynakraujus sportinius kaip, kad darė konkurentai Ferrari. Tačiau kuomet 1966 metais automobilis buvo pristatytas Ženevos parodoje, jis susilaukė didelių liaupsių už puikų dizainą ir komponuotę po ko pradėtas gaminti serijiniu būdu.

    Prieš pat šią parodą Miura nebuvo užbaigtas – inžinieriai net nepatikrino ar variklis tilps į jam skirtą vietą, todėl vietoje variklio buvo patalpintas balastas, kad automobilio aukštis būtų artimas realiam.

    Automobilio degalų bakas yra sumontuotas automobilio priekyje. Mažėjant kuro kiekiui Miura priekis tapdavo lengvesnis, o pats automobilis tapdavo nestabilus pasiekus 240 km/h greitį.

    2004 metais šis automobilis buvo išrinktas ketvirtu geriausiu sportiniu automobiliu 1960-aisiais ir 1970-aisiais, taip pat Miura yra išrinktas ketvirtu visų laikų geriausiu sportiniu automobiliu.

    Šis nuostabus Lamborghini dažnai neoficialiai yra įvardinamas kaip pats gražiausias kada nors sukurtas automobilis ...
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Lamborghini Miura nuostabaus dizaino sportinis automobilis gamintas nuo 1966 iki 1972 metų. Šis Lamborghini pavadintas Ispanijos rančos garbei, kurios buliai buvo tapę agresyvumo priežodžiu. Tuo metu labai sėkmingi lenktyniniai automobiliai turėjo viduryje sumontuotus variklius – tai Ford GT40 ir Ferrari 250. De Tomaso taip pat pagamino kelių automobilį Vallelunga su tokiu variklio išdėstymu. Tačiau daugelis kitų sportinių automobilių turėjo tradicinį išdėstymą – priekyje variklį ir galinius varomuosius ratus. Miura tapo tuo automobiliu, kuris variklio išdėstymą galinėje automobilio dalyje padarė privalomu tikram "veisliniam" sportiniam automobiliui. Automobiliui nuostabų kėbulą sukūrė Marcello Gandini iš Bertone, o pats automobilis pristatytas 1966 metų Ženevos Automobilių salone sukėlė tikrą sensaciją dėl spalvingo aerodinamiško kėbulo ir neįprasto variklio. Pirmieji Miura žinomi kaip P400s (Posteriore 4 litri) turėjo 3.9 L Lamborghini V12 variklį su 350 AG (257 kW) galia. Kelios įdomios detalės: degalų bakas yra sumontuotas automobilio priekyje. Realiomis sąlygomis mažėjant kuro kiekiui Miura priekis tapdavo lengvesnis, o pats automobilis tapdavo nestabilus pasiekus 240 km/h greitį. Kita įdomi detalė: atidarytos automobilio durelės iš priekio automobilį padarydavo panašų į įniršusį bulių. 2004 metais šis automobilis buvo išrinktas ketvirtu visų laikų geriausiu sportiniu automobiliu. Koks bebutų šio automobilio techninių savybių vertinimas, šis nuostabus Lamborghini dažnai neoficialiai yra įvardinamas kaip pats gražiausias kada nors sukurtas automobilis...
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video