Hyundai Bayon, 2021 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.0 - 1.4 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Išraiškingas dizainas
  • Gera standartinė įranga
  • Saugus
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Nėra plug-in hibridinių versijų
  • Maža bagažinė
Apžvalga
Plačioje Hyundai automobilių gamoje atsirado vietos dar vienam ekpresyviam naujokui – šįkart tai yra mažiausias ir pigiausias kompanijos krosoveris pavadinimu Bayon. Mažytis krosoveris arba greičiau paaukštintas hečbekas sukurtas trečiosios kartos Hyundai i20 pagrindu ir nėra siūlomas su visų varančiųjų ratų pavara. Todėl Bayon tikrai nepasižymi didesnėmis pravažumo savybėmis, tačiau kur kas svarbiau jo pirkėjams - pasižymi originalia išvaizda. Kadangi naujajam Hyundai teks konkuruoti su daugybe patrauklių konkurentų tokių kaip Volkswagen Taigo, Toyota Yaris Cross, Seat Arona ar Peugeot 2008, tai vienintelė strategija pasiekti sėkmės yra ekspresyvi išvaizda. Naujasis modelis pirmiausia atkreipia dėmesį dėl savo nematyto ir iš minios išsiskiriančio galinės dalies dizaino. Išraiškingos linijos bei iš kitų Hyundai visureigių perimti dizaino elementai atspindi naująją gamintojo dizaino kryptį, pavadintą „Hyundai Sensuous Sportiness“. Daug dėmesio skirta ir interjerui – čia konstruktoriai stengėsi sukurti mažylį maksimaliai talpų ir modernų siekdami kuo didesnio keleivių patogumo ir kuo daugiau vietos bagažinėje. Vairuotojo ir keleivių patogumui įrengtos aukštesnės sėdėjimo pozicijos sėdynės, kurios patogios ne tik vairuojant, bet ir įlipant ar išlipant. Tačiau gamintojas skyrė daug dėmesio ir kitam gerokai svarbesniam aspektui - saugumui. Gamintojas teigia, kad dėka saugos sistemų šis automobilis gali būti vadinamas vienu geriausiu savo klasėje. Bayon komplektuojamas su trimis skirtingais varikliais - silpniausia versija turi 1,2 litro 84 AG benzininį variklį su penkių pavarų mechanine pavarų dėže, galingesnė versija turi vieno litro darbinio tūrio benzininį variklį su turbokompresoriumi. Šią versiją galima rinktis tiek su šešių pavarų mechanine arba su septynių pavarų automatine pavarų dėže. Galingiausia, bet tuo pačiu ir ekonomiškiausia versija turi tą patį vieno litro hibridinį variklį su turbokompresoriumi, kuris dirba kartu su elektros varikliu – tai leidžia išvystyti 120 AG bendrą galią. Pastarasis modelis gaminamas tik su automatine pavarų dėže.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video