Honda Integra, 1994 - 2001

Įvertinimas
5.0 19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 5.015% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė5.024% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)
  • Valdymas 5.012% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai KupėSedanas Benzinas: 1.5 - 1.8 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Galingiausia Type-R versija buvo gaminama su puikiu 1.8 litro DOHC VTEC varikliu su 190 AG galia prie 7900 rpm ir 178 Nm sukimo momentu prie 7300 rpm. Automobilis galėjo pasiekti 100 km/h per 6.2 sekundės. Savo laiku tai buvo vienas daugiausiai arklio galių iš vieno litro išspaudžiantis atmosferinis variklis pasaulyje.

    Automobilis buvo plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir net ralio varžybose:



    Honda Integra, tiksliau Acura Integra nusifilmavo ir “Fast and the Furious” filme. Tai buvo 1995 metų Acura Integra, kuri įsiminė kogero tik 180 laipsnių apsisukimu naudojant rankinį stabdį. Originaliai Integra buvo tamsiai mėlynos spalvos keturdurė LS versija (ne GSR) su automatine pavarų dėže, su pakeista priekine dalimi iš keturių lempų dizaino į pailgas lempas, anglies pluošto kapotu ir galiniu spoileriu.



    Automobilio savininkė buvo moteris, kas patiko filmo kūrėjams, nes automobilį filme vairavo Jordanos Brewster personažas - pagrindinio herojaus mylimoji Mia Toretto. Įdomu tai, kad kai buvo pradėti filmavimo darbai, Jordana ne tik nebuvo automobilių fanė, bet ji net neturėjo vairuotojo pažymėjimo.



    Originalus automobilis

    Acura Integra buvo tiesiog perdažyta ir kaip įprasta užklijuoti lipdukai, stilistiškai modifikuotas interjeras, uždėti nauji ratlankiai ir “Koni” coiloveriai. Po filmavimo automobilio savininkė gražino Integrai buvusią spalvą ir toliau ją naudojo kaip kasdieninį automobilį. Tačiau praėjus vos mėnesiui po filmavimo automobilis pateko į avariją, kurioje Acura Integra buvo apgadinta ir iš priekio, ir iš galo, todėl buvo atiduota į autolaužyną.






VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Honda Integra yra sportiškas priekiniais ratais varomas automobilis gaminamas su kupė ir sedano kėbulais. Honda gamoje Integra stovi aukščiau mažųjų Honda automobilių tokių kaip Honda Civic, Honda City ir Honda Logo. Šios kartos modelis turėjo neįprastus keturis apvalius priekinius žibintus, tačiau vėliau JDM rinkai buvo pristatytas modelis su tradiciniais ištisiniais priekiniais žibintais, kadangi keturlempė Integra nebuvo labai mėgstama. Galingiausia kultinė Type-R versija buvo gaminama su puikiu 1.8 litro DOHC VTEC varikliu su 190 AG galia prie 7900 rpm ir 178 Nm sukimo momentu prie 7300 rpm. Automobilis galėjo pasiekti 100 km/h per 6.2 sekundės. Ir tai yra variklis be turbinos. Tačiau šiam varikliui kiek trūko galios prie žemų sūkių, todėl reikia išsukti tikrai aukštus sūkius, kad jis parodytų viską ką gali. Type-R versija turėjo visą eilę pakeitimų pradedant pakaba ir baigiant interjeru, kuris buvo maksimaliai išlengvintas - oro kondicionierius ir garso izoliacijos medžiaga buvo pašalinta, sėdynės pakeistos lengvesnėmis Recaro. Automobilis tapo gerokai triukšmingesnis, tačiau šio modelio savininkams tai mažiausiai rūpėjo. Dauguma teikė pirmenybę VTEC varikliams, tačiau tarp "hardcore" Honda gerbėjų populiariasi buvo ne VTEC varikliai. Tokie ne VTEC varikliai kaip B18B1 ar B18A1 yra 1.8 litro ir yra ypač populiarūs montuojant prie jų turbinas, kadangi šie agregatai turi žemesnį suspaudimo laipsnį.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video