Honda CR-Z, 2010 - 2016

Įvertinimas
5.0 13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 5.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Varikliai 5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė3.518% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 4.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 5.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Kupė Benzinas / Elektra: 1.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    CR-Z tapo 2010-2011 metų Japonijos metų automobiliu.

    Laidoje „Top Gear“ automobilis buvo pripažintas 2010 metų geriausiu gamtą tausojančiu automobiliu.

    CR-Z mums primena kadaise gamintą Honda CRX:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Stilingas interjeras
  • Tikslus pavarų perjungimas
  • Gerai valdomas
  • Hibridinės versijos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Silpni varikliai
  • Prasta garso izoliacija
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Nevertas būti CRX įpėdiniu
"Honda CR-Z be jokios abejonės negali nepriminti kultinio devintojo ir dešimtojo dešimtmečių miniatiūrinio Honda CR-X kupė automobilio. Tai primena ne tik automobilio pavadinimas, tačiau ir dizainas"
Apžvalga
Štai automobilis, kuris kaip tikisi Honda padarys hibridinius automobilius "kietais"! Honda CR-Z (Compact Renaissance Zero) yra kompaktiškas sportiškas hibridinis kupė automobilis, kuris turi suderinti sportinių automobilių savybes su hibridinių ekonomiškumu. Automobilyje įdiegta įprasta šio japonų gamintojo „Integrated Motor Assist“ (IMA) hibridinė sistema, naudojama ir Honda Civic Hybrid, bei Honda Insight modeliuose. Keturvietis Honda CR-Z gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir hibride Honda Insight, tačiau kupė ratų bazė yra 115 mm, o ilgis – 295 mm trumpesnis (ilgis siekia 4080 mm, plotis – 1740 mm, aukštis – 1395 mm, o ratų bazė – 2435 mm). Automobilio svoris – 1196 kg. Honda CR-Z be jokios abejonės negali nepriminti kultinio devintojo ir dešimtojo dešimtmečių miniatiūrinio Honda CR-X kupė automobilio. Tai primena ne tik automobilio pavadinimas, tačiau ir dizainas - tai aštrių dinamiškų formų kupė su 2+2 sėdynių sistema. Detroito (JAV) automobilių parodoje pagaliau pademonstruota galutinė, gamybai paruošta versija, deja, neteko kai kurių koncepcinio modelio dizaino detalių ir tapo kiek "žemiškesnė", tačiau šarmo vistiek turi. Automobilio interjeras kiek panašus į Insight modelio (pvz. melsvai apšviestas prietaisų skydelis), tačiau negalima nepastebėti akivaizdaus dizaino stiliaus panašumo į sportinio Ferrari 458 Italia interjero stilių. Kogero tai patiks Honda gerbėjams. CR-Z varomas 1.5 L keturių cilindrų i-VTEC 110 AG benzininio motoro, sujungto su 14 AG elektros varikliu. Bendra hibridinės sistemos galia siekia 124 AG prie 6000 aps./min., maksimalus sukimo momentas – 174 Nm intervale tarp 1000 ir 1500 aps./min, o 100 km/val. greitį galima pasiekti per 9,7 sekundės. Pirkėjai gali rinktis iš 6 pavarų mechaninės greičių dėžės ir bepakopės transmisijos (CVT). Vidutinės kuro sąnaudos siekia 5,0 l/100 km, o CO2 emisija 117g/km. Dar daugiau, vairuotojai gali išsirinkti vieną iš trijų vairavimo režimų - ekonomiško „Eco“, įprasto „Normal“ bei sportiško „Sport“. Taip įtakojamas reagavimo greitis į akseleratoriaus paspaudimą, vairo stiprintuvo elgesys, IMA sistemos, bei klimato sistemos veikimas. Koks važiavimo būdas įjungtas, bus galima spręsti ir iš tachometro apšvietimo spalvos. Vėliau tikimasi bus paruošta ir Honda CR-Z modelio Mugen versija.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video