Honda Civic, (EF) 1987 - 1991
Įvertinimas
3.4
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)
- Patikimumas 3.73% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Varikliai 3.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
- Interjero kokybė2.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)
- Komfortas 2.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)
- Valdymas 4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
HečbekasSedanasVienatūris
Benzinas: 1.3 - 1.6 litro
-
Šis Civic gavo „Auksinio vairo apdovanojimą“ iš Vokietijos laikraščio „Bild am Sonntag“, o 1989 metais užėmė pirmąją vietą Prancūzijos žurnalo „l'Automobile“ apklausoje apie automobilių kokybę ir patikimumą.
Buvo gaminami ir Civic vienatūriai bei versijos su visais varomais ratais:
Ketvirtosios kartos Civic hečbekas išpopuliarėjo įvairiose nebrangiose varžybose, kuriose buvo naudojami beveik standartiniai automobiliai. Tokiose kaip „SCCA“ ar „Touring Street“ kur varžėsi su kitu kultiniu automobiliu - Mazda MX-5.
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dinamiškas dizainas
- Nebrangus ir patikimas
- VTEC versijos
TRŪKUMAI
- Komfortas buvo matomas tik popieriuje
- Saugumas taip pat
- Polinkis rūdyti
Apžvalga
Ketvirtos kartos Civic pristatytas 1987 metais išoriškai nedaug skyrėsi nuo pirmtako – tapo šiek tiek didesnis, aukštesnis, tačiau svarbiausi pakeitimai slėpėsi po automobilio kėbulu. Šios kartos Civic vietoje priekinės MacPherson tipo pakabos gavo sportiškesnę dviejų skersinių svirčių, o galinė pasiliko pusiau nepriklausoma torsioninė. Dėl to automobilis tapo ir komfortiškesnis ir kas dar svarbiaus Civicui – sportiškesnis. Standartinės šio Civic versijos turėjo nedidelio darbinio tūrio benzininius variklius pasižyminčiu ekonomiškumu. Tačiau galingiausia versija buvo išties ypatinga. 1989 metų pabaigoje pasirodžiusi „SiR“ versija turėjo 1,6 litro net 160 AG (118 kW) galios variklį, kuris maksimalią galią pasiekdavo net prie 7600 aps./min. Tai buvo legendiniai „B16A“ DOHC VTEC varikliai. Šis pirmasis “B serijos” variklis tokią didelę galią iš tokio mažo darbinio tūrio išspausdavo dėka kintamos vožtuvų valdymo sistemos (Variable Valve Timing and Lift) arba tiesiog VTEC. Ši sistema naudoja paskirstymo veleną su dviem profiliais - vieną skirtą degalų ekonomijai, kitą – dinamikai. Nenuostabu, kad Civic su galingais ir kartu ekonomiškais VTEC varikliais kaipmat tapo itin populiarus ir nutiesė kelią sekantiems Honda VTEC varikliams, kurie buvo naudojami beveik visuose Honda modeliuose įskaitant ir legendinį Honda NSX automobilį.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (7)
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gera pakaba
- Komfortiškas
- Gera pavarų dėžė
- Prasta garso izoliacija
- Prastos interjero medžiagos
- Prasta pavarų dėžė
- Brangus nusipirkti
- Prastas pravažumas
- Honda Civic 1.3l 16v 1.3 16v ( D13B1) Nuostabus automibilis - patogus vairuotojui, pakankamai vietos keleiviams ( 4 suaugusiems), talpi bagažinė, pakankamai greitas ( pavyko pasiekti >160 km/h). Kaip ir visos Hondos turėjo problemų su rūdimis. Kadangi variklis karb
- Honda CIVIC 1.6 16v deze pats sulauziau. Buvo problema surast suportus. Bet siaip masiniukas neblogas, tik, kad LABAI puna. traukia tikrai pakankamai. Menka garso izoliacija.
- Honda Civic 1343 16v masina siaip gera nu begejasi letokai bet kokioj aikstelej galima kazka isspausti, nu skardos taj nelabai atsparios nuo rudijimo ir pagrindinai rudeja galines arkos ir bagazines danktis, salone kazko imantraus nera tik va sedynes
- Honda Civik ; 2 1.4 Net masinos vardo neverta, komforto ABSOLIUTUS nulis, pakaba kaip vezimo, YPATINGAI plonos skardos, isyla per minute, atsala per puse minutes, garso izoliacija lb lb prasta, vaziuojant per bala, atrodo kad vanduo i vidu bega, ; st
- honda civic 1.5 16v Geras automobilis, patikimas, ganetinai greitas, kas be ko 1.6 geriau but buve, bet ir 1.5 ganetinai gerai sukos, ekonomiskas (lekiau is kauno i palanga visa kelia laikiau 160 tai surijo duju apie 8ltr 100 km) Gera vaziuokle buvo,
- Honda Civic 1.6 SOHC 1.6i SOHC Smagus miesto "kirstukas", traukiantis siek tiek pranasiau, nei kiti tokios kubaturos kitu gamintoju modeliai.Graziai vazinejant panasus i ekonomiska masina :)
- Honda Civic Turbo 1.6 DOHC VTEC Sumontuotas turbo komplektas, su 0,3bar pasiekta 216ag ir 210Nm, finale - labai smagi masina uz salyginai nedidelius pinigus
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo 33 1983 - 1989 0
- Ford Escort 1986 - 1992 4
- Lancia Delta 1979 - 1994 0
- Toyota Corolla 1987 - 1992 4
- Volkswagen Golf 1983 - 1992 42
- Volkswagen Jetta 1984 - 1992 14
Rekomenduojami video