Honda Civic, (EF) 1987 - 1991

Įvertinimas
3.4 1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3) Viso įvertinimų: 7
  • Patikimumas 3.73% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Varikliai 3.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
  • Interjero kokybė2.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)
  • Komfortas 2.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)
  • Valdymas 4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai HečbekasSedanasVienatūris Benzinas: 1.3 - 1.6 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šis Civic gavo „Auksinio vairo apdovanojimą“ iš Vokietijos laikraščio „Bild am Sonntag“, o 1989 metais užėmė pirmąją vietą Prancūzijos žurnalo „l'Automobile“ apklausoje apie automobilių kokybę ir patikimumą.

    Buvo gaminami ir Civic vienatūriai bei versijos su visais varomais ratais:



    Ketvirtosios kartos Civic hečbekas išpopuliarėjo įvairiose nebrangiose varžybose, kuriose buvo naudojami beveik standartiniai automobiliai. Tokiose kaip „SCCA“ ar „Touring Street“ kur varžėsi su kitu kultiniu automobiliu - Mazda MX-5.


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patrauklus dinamiškas dizainas
  • Nebrangus ir patikimas
  • VTEC versijos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Komfortas buvo matomas tik popieriuje
  • Saugumas taip pat
  • Polinkis rūdyti
Apžvalga
Ketvirtos kartos Civic pristatytas 1987 metais išoriškai nedaug skyrėsi nuo pirmtako – tapo šiek tiek didesnis, aukštesnis, tačiau svarbiausi pakeitimai slėpėsi po automobilio kėbulu. Šios kartos Civic vietoje priekinės MacPherson tipo pakabos gavo sportiškesnę dviejų skersinių svirčių, o galinė pasiliko pusiau nepriklausoma torsioninė. Dėl to automobilis tapo ir komfortiškesnis ir kas dar svarbiaus Civicui – sportiškesnis. Standartinės šio Civic versijos turėjo nedidelio darbinio tūrio benzininius variklius pasižyminčiu ekonomiškumu. Tačiau galingiausia versija buvo išties ypatinga. 1989 metų pabaigoje pasirodžiusi „SiR“ versija turėjo 1,6 litro net 160 AG (118 kW) galios variklį, kuris maksimalią galią pasiekdavo net prie 7600 aps./min. Tai buvo legendiniai „B16A“ DOHC VTEC varikliai. Šis pirmasis “B serijos” variklis tokią didelę galią iš tokio mažo darbinio tūrio išspausdavo dėka kintamos vožtuvų valdymo sistemos (Variable Valve Timing and Lift) arba tiesiog VTEC. Ši sistema naudoja paskirstymo veleną su dviem profiliais - vieną skirtą degalų ekonomijai, kitą – dinamikai. Nenuostabu, kad Civic su galingais ir kartu ekonomiškais VTEC varikliais kaipmat tapo itin populiarus ir nutiesė kelią sekantiems Honda VTEC varikliams, kurie buvo naudojami beveik visuose Honda modeliuose įskaitant ir legendinį Honda NSX automobilį.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (7)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video