Fiat Panda, 2011 - dabar TOP 10

Įvertinimas
3.0 29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 3.037% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Varikliai 2.050% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Interjero kokybė3.019% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Komfortas 3.018% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Valdymas 3.034% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 0.9 - 1.2 litroDyzelinas: 1.3 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Keletas įdomių šios Panda versijų:


     
    Panda Cross
     

    Panda Hybrid
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Itin praktiškas
  • Patogus mieste
  • Patrauklus dizainas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Prasta standartinė įranga
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Pigios medžiagos interjere
Apžvalga
Iki šiol Fiat Panda asociavosi su paprastumu ir patraukliu žaismingumu. Naujas modelis, panašu, išlaikys šias savybes. O ir kam keisti taip gerai pasiteisinusią sėkmės formulę – juk iki šiol jau parduota daugiau kaip 6.5 milijono šių automobiliukų. Panda gaminama tik su penkių durų kėbulu ir savo pirkėjams siūlo erdvesnį saloną bei bagažinę. Visais atžvilgiais, modelis tapo didesnis už savo pirmtaką - dabar jo ilgis siekia 3650 mm, plotis 1640 mm, o aukštis 1550 mm. Galinės sulankstomos sėdynės turi ir slankiojimo funkciją, kuri leidžia ieškoti geriausio varianto tarp erdvės vietos gale sėdinčiųjų kojoms bei talpesnės bagažinės (kurios dydis svyruoja nuo 206 iki 225 litrų, bei 870 litrų sulanksčius galines sėdynes). Be to, priekinė keleivio pusės sėdynė susilanksto pasiversdama į stalą. Prietaisų skydelyje į akis krenta didelė atvira erdvė keleivio pusėje daiktams susidėti. Visa kita paprasta ir praktiška. Naujoji Panda turi plačią efektyvių variklių gamą: benzininiai yra du 0,875 litro varikliai su 85 AG (TwinAir versija su turbokompresoriumi) arba su 65 AG (atmosferinis agregatas) galia. Šiek tiek didesnis atmosferinis 1,2 litro variklis turės 69 AG galią. Panda gaminamas ir su 1,3 litro (75 AG) MultiJet dyzeliniais varikliais su „Start-Stop“ technologija. Elektrinis Panda vairo stiprintuvas ir nedideli gabaritai leidžia lengvai nardyti miesto gatvelėmis, o platesnė tarpvežė neleidžia stipriai pasvirti į šonus aštriuose posūkiuose. Panašu, kad geros tradicijos tęsiasi.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video