BMW X6, (E71) 2007 - 2014

Įvertinimas
3.5 22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 2.541% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 3.033% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Interjero kokybė4.015% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Komfortas 3.526% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Valdymas 4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 50% Ne 50%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 - 4.4 litroDyzelinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Tai yra pirmas serijinis V8 turbo variklis pasaulyje turintis sumontuotas turbinas viduryje abiejų cilindrų blokų.

    Yra gaminama ir hibridinė X6 versija ActiveHybrid turinti 300 kW (407 AG) galios V8 variklį ir du elektrinius variklius turinčius attitinkamai 67 kW (91 AG) ir 63 kW (86 AG) galią. Maksimali sistemos galia yra 357 kW (485 AG) ir įspūdingas 780 Nm sukimo momentas. Tai pats galingiausias hibridinis automobilis pasaulyje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Fantastiškas dizainas
  • Gerai valdomas ir dinamiškas
  • Išskirtinis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Brangus
"Gaminama ir hibridinė BMW X6 versija su ActiveHybrid sistema ir tai yra pirmas toks BMW"
Apžvalga
BMW kompanija BMW X6 modelį apibūdina kaip SAV (Sport Activity Vehicle), o ne SUV (Sport Utility Vehicle) pabrėžiant ne bekelės sugebėjimus, o automobilio puikias savybes ant asfalto. Automobilis sėkmingai sujungia visureigio stilių (aukšta prošvaisa, AWD sistema) ir kupė kėbulo stilių (nuožulni stogo linija, dinamiški varikliai), o priekine dalimi yra panašus į populiarųjį X5 modelį. BMW X6 turi standartinę "xDrive" visų varomųjų ratų sistemą, kuri įprastai atiduoda galią santykiu 40/60 priekiui/galui. Tačiau ši sistema esant poreikiui gali paskirstyti galią kitiems ratams, tarkim posūkyje galią atiduoda išoriniui ratui taip pagerinant automobilio reakciją. Ši sistema buvo sukurta Formulės 1 bolidams ir yra truputį panaši į Honda SH-AWD sistemą. X6 buvo gaminamas ant BMW X5 platformos ir yra šiek tiek ilgesnis, bei platesnis, tačiau susodina tik keturis žmones. Buvo gaminama ir hibridinė X6 versija ActiveHybrid turinti 300 kW (407 AG) galios V8 variklį ir du elektrinius variklius turinčius attitinkamai 67 kW (91 AG) ir 63 kW (86 AG) galią. Maksimali sistemos galia yra 357 kW (485 AG) ir įspūdingas 780 Nm sukimo momentas. Tuo metu šis BMW X6 buvo pats galingiausias hibridinis automobilis pasaulyje. Galingiausia nehibridinė X6 versija xDrive50i turi 4.4 litro dviejų turbinų V8 variklį su 408 AG (300 kW) galia, 600 Nm sukimo momentu ir gali įsibėgėti iki 100 km/h per vos 5.3 sekundės. Tai yra pirmas serijinis V8 turbo variklis pasaulyje turintis sumontuotas turbinas tarp abiejų cilindrų blokų.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video