BMW 8 klasė, (E31) 1989 - 1999

Įvertinimas
4.0 13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 3.030% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 5.012% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė4.017% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Komfortas 4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Valdymas 5.012% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Kupė Benzinas: 3.0 - 5.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Automobilio kūrimo procesui BMW kompanija išleido beveik 1 milijardą JAV dolerių! Kompanija naudojo kompiuterinį CAD projektavimą, kas buvo didelė naujovė tais laikais ir vėjo tunelį. To rezultate automobilio oro pasipriešinimo koeficientas gavosi tik 0.29 kai tuo tarpu 6 serijos BMW buvo net 0.39.

    Klaidingai manoma, kad 8 klasė pakeitė 6 klasės BMW. Ištiesų tai buvo visiškai nauja klasė nutaikyta į kitą rinkos segmentą. 8 serija buvo suprojektuota kaip tiesioginis konkurentas ateinantiems Mercedes-Benz SL ir CL klasėms:





    Tai pirmasis serijinis automobilis pasiūlęs V12 variklį sujungtą su 6 pavarų mechanine greičių dėže.

    Automobilis buvo vienas iš pirmų BMW automobilių kartu su Z1 turintis daugiasvirtę galinę pakabą.

    Viso buvo pagaminta tik 31.062 šio automobilio vienetai.

    Superautomobilis McLaren F1 naudoja būtent šio BMW variklio versijas S70/2 ir S70/3.

    Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
8 serijos BMW buvo gaminamas su V8 arba V12 varikliais ir 2+2 kupė kėbulu. Tai nebuvo 6 serijos pratesimas, o visiškai nauja klasė nutaikyta į kitą rinkos segmentą. 8 serija buvo suprojektuota kaip tiesioginis konkurentas ateinantiems Mercedes-Benz SL ir CL klasėms. Nors Mercedes automobiliai yra atitinkamai dvivietis ir keturvietis, o BMW sėdimos vietos yra 2+2. Šis BMW buvo markės flagmanas savo laiku - tai pirmasis serijinis automobilis pasiūlęs V12 variklį sujungtą su 6 pavarų mechanine greičių dėže. Galingiausia versija 850 Csi turėjo V12 5.5 L variklį su 295 kW (401 AG) galia, 550 Nm sukimo momentu ir galėjo pasiekti elektronikos pagalba apribotą 250 km/h per valandą didžiausią greitį, tačiau be ribotuvo automobilis galėjo pasiekti 299 km/h. Tuo metu tai buvo be galo įspūdingi duomenys. Automobilis buvo vienas iš pirmų BMW automobilių kartu su Z1 turintis daugiasvirtę galinę pakabą.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video