BMW 5 klasė, (G60/G61) 2024 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litroElektra Pigiau nei benzinas?Benzinas / Elektra: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Dizaineriai ir buhalteriai iš Miuncheno nerizikavo su bene svarbiausiu kompanijos modeliu, todėl naujasis penktukas turi nuosaikų, tačiau stilingą skulptūriškų formų dizainą, kuris pabrėžia automobilio masę ir solidų stotą. Ištiesų šios kartos modelis savo stilistika kiek primena BMW E60 penktuką "
Apžvalga
BMW kompanijos numylėtinis ir visų lietuvių numylėtinis ikoniškas 5 serijos BMW pagaliau pristatytas. Ką jis mums atnešė? Aštuntos kartos 5 serijos BMW technologiškai yra bene didžiausias pasikeitimas per visą šio modelio istoriją. Žinoma taip yra dėl elektrinės i5 versijos. Be elektrinio i5 modelio, penkta serija ir toliau yra siūloma su benzininiais varikliais, “mild” hibridine ir įkraunama hibridine versijomis ir keliomis dyzelinėmis versijomis. Nors kai kurie paskutinių metų BMW modeliai gavo drąsų ir daugelio nuomone (mūsų nuomone taip pat) itin nevykusį dizaino stilių, tačiau naujausia 5 serija atrodo gerokai tradiciškiau. Jokių perdėto dydžio priekinių radiatoriaus grotelių, iškaidytų priekinių žibintų ar jokios funkcijos neatliekančių duslintuvo antgalių, tačiau neliks nuvilti ir kičo mėgėjai – už papildomą mokestį jie galės užsisakyti šviečiantį priekinių radiatoriaus grotelių rėmelį. Žinoma dizaineriai ir buhalteriai iš Miuncheno nerizikuos su bene svarbiausiu kompanijos modeliu. Naujasis penktukas turi nuosaikų, tačiau stilingą skulptūriškų formų dizainą, kuris pabrėžia automobilio masę ir solidų stotą. Ištiesų šios kartos modelis savo stilistika kiek primena BMW E60 penktuką – gal ne tiek dizaino detalėmis, kiek bendra dizaino kalba. Nors galima rasti ir panašių detalių – kaip antai užlenkti priekiniai žibintai. Žodžiu, naujokas atrodo puikiai su išskirtinės formos variklio dangčiu kokį jau matėme BMW M3 modelyje, ypač stilinga galine dalimi, ypač palyginti su artimiausiu konkurentu – E klasės Mercedes, kuris yra evoliucinis ir gan konservatyvaus dizaino automobilis. Jokiu būdu tai nėra kritika Mercedes, tiesiog jis kitoks. Automobilis tapo dar didesnis – yra 10 cm ilgesnis ir trimis centimetrais platesnis nei ankstesnis modelis, o ratų bazei skirti papildomi 20 mm, todėl galinėse sėdynėse sėdintiems keleiviams turėtų likti šiek tiek daugiau vietos kojomis. Prie geresnio komforto prisidės ir geresnė garso izoliacija, apdailai naudojamos aukštos kokybės medžiagos bei naujos modernios skaitmeninės paslaugos ir funkcijos. Automobilio bagažinė yra šiek tiek mažesnė palyginti su pirmtaku – 520 litrų, elektrinio i5 modelio bagažinės erdvė dar mažesnė, kuris siekia 490 litrų, tačiau didesnė nei 430 litrų elektromobilio Mercedes EQE. Automobilis tapo didesnis, tad tamsiai nudažytas slenkstis ir galinis buferis vizualiai kiek paslėpia didelę 5 serijos masę. BMW ir toliau siūlo dviejų ekranų išdėstymą prietaisų skydelyje. Lenktame skydelyje sumontuotas 12,3 colio vairuotojo ekranas ir dešiniau - didesnis 14,9 colio informacijos ir pramogų jutiklinis ekranas. Taip pat galima užsisakyti ir interaktyvią „BMW Interactive bar“ juostą, kuri išstęsta skersai salono priekio, taip pat ant priekinių durelių. Ji atlieka ne tik salono apšvietimo funkciją, bet ir turi integruotus lietimui jautrius valdiklius kurių pagalba keleiviai gali reguliuoti ventiliacijos ir sėdynių nustatymus. Gerai, kad ant vairo sumontuoti fiziniai mygtukai, kuriuos reikia paspausti – taip gerokai lengviau valdyti funkcijas neatitraukiant akių nuo kelio. Pagrindinė naujos kartos penktuko naujiena žinoma yra elektrinis BMW i5 modelis. Yra siūlomos dvi jo versijos – „BMW i5 eDrive40“ ir „BMW i5 M60 xDrive“. Pirmoji jų turi 250 kW/340 AG galios variklį, kuris leidžia nuo 0 iki 100 km/val įsibėgėti per 6 sekundes, bei važiuoti maksimaliu 193 km/h greičiu. Tuo tarpu sportiškojo „M60 xDrive“ ratus suka 442 kW/601 AG galios agregatas, su kuriuo 100 km/h greitį elektromobilis išvysto per 3,9 sekundes ir galės važiuoti maksimaliu 230 km/h greičiu. Abejose versijose yra montuojama tokia pati 81,2 kWh talpos baterija, taip pat naujos kartos adaptyvioji energijos rekuperacijos sistema, kuri skirta pašildyti ar atvėsinti automobilio saloną, pavarą ir bateriją. Dėl šių sprendimų silpnesnioji elektrinė versija su viena įkrova įveikia iki 497-582 km atstumą (pagal WLTP), o galingesnė – 455-516 km. Automobilis turi „Max range“ funkciją, kuri nuvažiuojamą atstumą padidina iki 25 proc. Tai pasiekiama apribojant variklio galią ir važiavimo greitį bei išjungiant komforto funkcijas. Be elektrinio i5 modelio yra siūlomos trys versijos su vidaus degimo varikliais – 2.0 litrų keturių cilindrų benzininis „BMW 520i“ su 153 kW/208 AG galios varikliu, bei dvi dyzelinės – „BMW 520d“ ir „BMW 520d xDrive“ su 2.0 litrų 145 kW/197 AG varikliu.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video