LUCIO 2016-01-25
VW Caddy Life 1.6 fsi 75kW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Greitai šyla, patikimas variklis, malonus vairuoti, kasdienis darbinis arkliukas.

Sunkus priekio matomumas, ganėtinai pigus sąlonas, mažai komforto.

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas

VW Caddy Life 1.6 fsi 75kW Automobilis nors ir 2005m. Tačiau, jame yra viskas ko reikia, el. langai, kondicionierius, radijas, cd grotuvas, autopilotas. Pas mane 7 vietų variantas, tačiau išėmus galines sėdynes, tikrai didelė bagažinė. Automobilis labai aukštas, daug vietos. Tiesa sėdint antros eilės viduryje nėra ypač patogu. 3 eilės sėdynės tinka nebent mažam žmogui. Automobilis labiau naudojamas darbui, bet ir ilgom kelionėm gana patogus. Automobilis aukštas, todėl nėra baisūs ir kaimo keliukai. Kuro sąnaudos, kaip benzinui ganėtinai normalios, vasarą: 8,5l/100km, žiemą: 10l/100km. Nežinau, kaip dyzeliniai, bet benzininis automobilis šylą labai greitai, čia didelis pliusas vienatūrio tipo automobiliui. Nupirkus pakeičiau tepalus, filtrus, galines stabilizatoriaus įvores, pravažiavus 9000km dar niekas nekeista, niekas nebraska, nebilda, viskas veikia, kaip turi veikti. Labai dideli veidrodžiai, ypač patogu parkuotis, automobilis nors ir didelis, tačiau elektromechaninis vairo stiprintuvas automobilio valdymą, padaro nejaučiamu, vairas sukinėjamas "dviem pirštais". ESP veikia tikrai gerai, ABS taip pat veikia puikiai, nepalyginsi su Golf IV. Mašina prie didelio šalčio kuriasi puikiai, nors dar yra gamyklinis akumuliatorius. Prastai matosi automobilio priekis, tačiau prie to priprantama, tiesiog reikia pajusti mašinos gabaritus. Pakeitus tepalus ir pravažiavus apie 7000km. reikėjo šiek tiek įpilti tepalo. Pakrovus mašiną maksimaliai trūksta galios. Kadangi mašiną yra aukšta, žiemą nemėginkit greitai laužti posūkio, pačiai mašinai šiek tiek trūksta stabilumo, tačiau ji nėra skirta "lakstyti".

Variklis

1.6 fsi benzinas. Dirba puikiai, nėra jokio pašalinio garso, beveik negirdimas. Pakeitus tepalus, po kiek laiko reikės įpilti dar šiek tiek, bet įpilsit ir pamiršit vėl. Šyla puikiai, gražiai dirba tiek žemom, tiek aukštom apsukom. Nekaista važiuojant aukštom apsukom (jei yra smaugiamas).

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Galinės stabilizatoriaus įvorės - 30€ Filtrai, tepalai - 300€ Visi valytuvai - 48€

Patarimai perkančiajam

Jei perkant darbui, vežioti krovinukus ir panašiai, tikrinkit galinį tiltą, įvores ir pnš. Nutrintas vairas, bėgių svirtis, nublukusios lempos = prasukta nemažai km. Nepirkit geltonų, komercinių "kablukų", beveik visi buvo sukurti pašto rinkai ir yra be galo nudrožti. Jei benzinas, uždarius kapota variklio turi beveik nesigirdėti, dirba gražiai ir tolygiai, variklis nesipurto ir nedreba. Patikima važiuoklė, jei neperkrausit, laiku atliksit aptarnavimus, mašina tikrai važiuos ir laikys, puikus darbinis arkliukas. Nepatariu pirkt su dujom, nors fsi varikliai tikrai tam labai geri, tačiau varikli po truputi žudysit.

Rekomenduojami video