LUCIO 2016-01-25
VW Sharan 1.9TDI 81kW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Daug vietos.

Ilgai šyla, rasoja vidus, prasta garso izoliacija, nekomfortiškas.

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas

VW Sharan 1.9TDI 81kW Turėjau aš šį auto ganėtinai trumpai, vienintelis automobilio pliusas, kad jame baisias daug vietos. Galima išimti visas sėdynes, automobilio grindys lygios, todėl patogų vežti įvairius daiktus. Taip pat yra ragai ant stogo, praverčia vežant plokštes ar panašiai. Pats automobilis yra didelis plastmasės gabalas, salonas surinktas iš pigios plastmasės, vairuotojo sėdynė pakankamai patogi, tačiau 2 eilės sėdynės ilgai kelionei ganėtinai kietos ir prastos. Automobilis tinka darbui, žvejybai, bet jei ieško komforto ar noro važiuoti juo kasdien, čia tikrai ne jūsų automobilis. Garso sistema tikrai tragiška. Apie garso izoliacija net nešnekėsiu, vandens izoliacija taip pat nėra ypač gera. Automobilio vidus rasoja, (nors pakeistos durelių gumos, filtras) žiemą automobilis šylą tragiškai, tad nesitikėkit, kad prie -15 bus juo labai malonu važinėti. Pas mane buvo visai padorios komplektacijos, visi 6 elektriniai langai, stoglangis. Tačiau buvo bėdų su langų pakelėjais, labai silpna vieta virš bagažinės einantys laidai. Labai reikia prižiūrėti oro filtrą. Vairo kolonėlės nėra ypač geros.

Variklis

1.9 TDI 81kW variklis tikrai nėra prastas, tačiau turbina tikrai lepi. Dažnai patikrinkit ar netrūksta tepalo. Jei mašina pradeda gesti pati, ruoškitės pagrindinio diržo keitimui. Trūks diržas, užsilankstys vožtuvai = naujas variklis.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Vairo kolonėlė - 170€; Amortizatoriai, pagr. diržas, filtrai, tepalai - 430$

Patarimai perkančiajam

Tikrinkit galinę dalį, guoliai, amortizatoriai, tiltas tai parodys ar mašina nebuvo perkrauta. Jei sukant yra vibravimas, ar dingsta vairo stiprintuvas, keisti vairo kolonėlę. Kieta ar vibruojanti sankaba negali būti, bėgiai turi mėtytis su "dviem pirštais". Trauka turi būti nuo pirmo gazo paspaudimo, o ne nuo 2000 apsuku, kaip bandoma išaiškinti.

Rekomenduojami video