- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Puiki išvaizda, gera variklio trauka, salonas kaip lėktuve - nieko nereikalingo, viskas po ranka, puikus odinis salonas, puikios sėdynės, gera garso įzoliacija ir t.t.
Turbinų jautrumas - pavėlavai laiku atlikti keitimą, didelę ir brangią bėdą turi
SAAB 9-3 , 1,9 TTiD išvaizda nuostabi, agresyvi, kaip ir visų SAAB automobilių, net, gi, sakyčiau, pati agresyviausia - pagarba dizineriams! Tarp visų modelių automobilių, šį išskirčiau kaip išskirtiniausią.
1.9 variklis, 130 kw ir dvi turbinos jį padarė labai mielu žvėriuku.
Automobilio eksploatacijos kaštai niekuo nesiskiria nuo visų kitų - atlik laiku visus profilaktikos - priežiūros darbus ir problemų nebus. Apie kainos nuvertėjimą sunku kalbėti - SAAB'ų nuvertėjimas kažkodėl žiauriai skiriasi nuo kitų gamintojų (greitai krinta kainos) - gal tai skaitligumo problema, o gal tai, kad po 120 000 km reikia atlikti daug brangių privalomų investicijų ( dirželių, guolių, įsiurbimo vožtuvų keitimas ir t.t.). Nepadarei - daug problemų: pagrindinė - turbinos nebesisuka.
Sekite kiometražą ir laiku atlikite privalomą autmobilio aptarnavimą specializuotame servise.