Evaldas 2014-06-29
Mr X
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Puiki išvaizda, gera variklio trauka, salonas kaip lėktuve - nieko nereikalingo, viskas po ranka, puikus odinis salonas, puikios sėdynės, gera garso įzoliacija ir t.t.

Turbinų jautrumas - pavėlavai laiku atlikti keitimą, didelę ir brangią bėdą turi

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,4
Bendras automobilio aprašas

SAAB 9-3 , 1,9 TTiD išvaizda nuostabi, agresyvi, kaip ir visų SAAB automobilių, net, gi, sakyčiau, pati agresyviausia - pagarba dizineriams! Tarp visų modelių automobilių, šį išskirčiau kaip išskirtiniausią.

Variklis

1.9 variklis, 130 kw ir dvi turbinos jį padarė labai mielu žvėriuku.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Automobilio eksploatacijos kaštai niekuo nesiskiria nuo visų kitų - atlik laiku visus profilaktikos - priežiūros darbus ir problemų nebus. Apie kainos nuvertėjimą sunku kalbėti - SAAB'ų nuvertėjimas kažkodėl žiauriai skiriasi nuo kitų gamintojų (greitai krinta kainos) - gal tai skaitligumo problema, o gal tai, kad po 120 000 km reikia atlikti daug brangių privalomų investicijų ( dirželių, guolių, įsiurbimo vožtuvų keitimas ir t.t.). Nepadarei - daug problemų: pagrindinė - turbinos nebesisuka.

Patarimai perkančiajam

Sekite kiometražą ir laiku atlikite privalomą autmobilio aptarnavimą specializuotame servise.

Rekomenduojami video