Robertas 2014-06-26
SAAB 9-5 2008 2.0t LPT
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus, talpus, paprastas, saugus.

Surinkimo kokybe, medziagos,

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Automobili isigijome kiek netiketai, po gan ilgu paiesku. Pasitaike priziuretas, geru metu automobilis uz patrauklia kaina - 17.000 litu.Pirktas 2014 metu pradzioje. Priziuretas igaliotame servise, buvusi Lietuvisko lizingo masina. Rida 200.000km. Kas maloniai stebina - rudziu nera. Mano jau eksploatuojamas daugiau nei puse metu. Automobilis stabilus, pakankamai patogus, labai talpus, pakankamai ekonomiskas (nusipirkus sumontuotos dujos). Vaziuokle juntamai kietesne nei pvz BMW e39. Tuo paciu daugeliui nepatinka automobilio dizainas, nes jis atsilikes. Man siek tiek nepatika automobilio surinkimo kokybe - medziagos panaudotos pigios. Plastikas pigus. Jis patvarus, bet nera malonus liesti. Viskas judinant traska. Pripratimo reikalavo spynele standartineje Saabams vietoje ir langu valdymas viduryje.

Variklis

2.0t LPT. Nieko naujo, praktiskai nesikeiciantis variklis nuo 1998m. Saabo, ne GM konstruotas. 110kw masinai sverenciai netoli 2tonu akivaizdziai per silpnas. Cipuotas galingas,lt - teoriskai turetu buti 130-135kw. Tiek jau uztenka vazineti normaliai. Variklio garsas siek tiek primena dyzelini, ypac persedus is 6 cilindru benzininio.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per puse metu negaliu skustis niekuo. Keistos tik ekploatacines dalys/medziagos: tepalai (rekomenduojama kas 17000 km), tuo paciu zvakes, filtrai. Taip pat stabdziu diskai ir kaladeles (sumoje ~1700litu). Net ir igalioto atstovo ikainiai nesikandzioja. Jeigu kam nors kyla klausimas del daliu - ju yra ir jos tikrai nebrangios.

Patarimai perkančiajam

Siulau tikrinti Saab servise, vengti svedisku masinu. Jos pigesnes, bet paprastai nuvaziavusios netoli 400.000 km. Dyzeliai daznai tarnauja kaip taksi automobiliai. As ieskociau galingesnio variklio - 2.3T. Sanaudos labai panasios, o vaziavimas nepalyginamas. Kitu atveju daugeliui galios neuzteks, nes masina sunki. Tai geras kainos, kokybes ir metu santykis. Nemazai automobiliu pirktu ir priziuretu Lietuvoje, ju neverta bijoti. Gausite visa informacija apie automobilio istorija ir prieziura, taip pat, praktiskai garantuotai tikra rida ir automobili, kuris nekels galvos skausmo.

Rekomenduojami video