- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Patikimas greicio atzvilgiu, negendantis per daug
Didelis apsisukimo rakursas, rudija arkos, kieta pakaba, daug kuro
Mitsubishi Galant 3.0 V6 GTZ - amerikoniskas variantas
3.0 ltr V6 145 kW
Kiekviena atveji vertinti reiktu atskirai. Savo automobili pirkau aukcione JAV. Buvo dauztas i priekine vairuotojo puse, todel karts nuo karto reikia pakeisti granatos guma, matyt padaryta klaidu atstatant geometrija. Taciau del variklio darbo kol kas nusiskundimu neturiu. Automobilis eksplotuojamas Lietuvoje jau 5-6 metai. Kai isigijau buvo nuvaziaves 70 000 km, dabar apie 140 000. Padidejo tepalo suvartojimas, gana greitai devisi stabdziu kaladeles. Vairuoti malonu del to kad galingas variklis ir "spaudzia" prie sedynes esant reikalui, taciau del kietos pakabos, jauciami visi kelio nelygumai, taip pat valdymas siek tiek sudetingas, kadangi automobilis gan didelis - esant didesniam greiciui ir manevravimui, galima pajusti sioki toki "plaukiojima". Vienas dalykas tikrai nepatinkantis - didelis apsisukimo spindulys - norint apsisukti siauresneje gatveleje tenka pavazineti pirmyn atgal. Imontuota duju iranga (BRC). - duju suvartojimas apie 14 - 15 ltr., benzino apie 13 ltr.