Ramunas 2012-11-02
Opel Meriva taupiems
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Manevringas, ekonomiškas, paprastas

Kietas, barškantis

Bendras automobilio aprašas

Šį opeliuka turiu du metus. Viena galiu pasakyti, kad tai miesto automobilis, su juo mieste gerai, mažas, manevringas, pakankamai vikrus ir žinoma ekonomiškas automobilis, tačiau uzmiestyje, autostradoj su juo nekas. Kadangi ratu baze trumpa, jis pakankamai supasi kelyje, esant didesniam vejuo dar ir blaškomas. Prasta garso izoliacija. Tai ekonomines klases automobilis, todel kažkokio komforto ar "pricindalu" jame tiketis nereikia. Mašina pakankamai kieta, surinkimo kokybe ne iš geriausių. Plastikas kietas, greit susiraižo bei barška. Bagažine iš pirmo žvilgsnio gal ir mažoka, tačiau į ją telpa nemažai.

Variklis

Variklis 1,7 CDTI 74kW, šio varikliuko tokiam automobiliui tikrai per akis. Varikliai yra pakankamai lepūs kurui, bei triukšmingi. Važiuojant užmiesty, pakankamai girdisi jo užimas salone. Dažna šių variklių problema yra kūro slėgio reguliatorius. Detalė nera iš pigiųjų, o ir ja gauti nera lengva. Nauja Autodinoj kainuoja ~700Lt Visada pilu gerą kura, laiku keičiu tepalu, filtrus, tai kolkas problemu su varikliu nebuvo. Dar vienas šio variklio minusas yra generatorius. Pats generatorius nera blogas, tačiau labai kvailoje vietoje jis įtaisytas, variklio apacioje, todel vazinejant ziema per sniegus ar per purvynus greitai apsineša generatorius, ko pasekoje reikia keisti elektrinę dalį. Man tai kainavo 500Lt. Todel dabar karts nuo karto nusivalau palindęs generatorių. Taip pat geriau vengti didelių balų.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploataciją šios mašinos nera brangi, tačiau nera labai ir pigi. Važiuokle tirkai patvari. Stabilizatoriai, traukiu antgaliai kapeikas kainuoja. Pagrindinį diržą pakeisti kainuoja 600Lt. Dar viena Merivu lyga yra vairo kolonėlės. Restauravimas kainuoja 400-600Lt priklausomai kiek išdilusi yra.

Rekomenduojami video