Automobilių gamintojas „Land Rover" patvirtino, kad legendinių visureigių „Defender" era baigiasi. Gamintojo atstovai patvirtino, kad „Defender" gamyba bus baigta per porą artimiausių metų, nes, esą, modeliai neatitinka kai kurių galiojančių įstatymų. Deja, kokie tai įstatymai ir ką jie reglamentuoja, patikslinta nebuvo. Tiesa, „Land Rover" jau rengia pamainą senajam „Defender", tačiau visa informacija apie naująjį modelį yra kruopščiai slepiama. Nežinoma net kada naujasis automobilis pasirodys prekybos salonuose.
„Bernstein Research" analitikai teigia, kad „Defender" gamyba turėtų tęstis mažiausiai iki 2019 m., nes naujas modelis dar tik pradėtas kurti, tad „Land Rover" neturi ką parodyti visuomenei. Be to, gamintojui nėra kur skubėti, nes „Defender" paklausa nėra didelė, tad finansinių sunkumų kilti neturėtų.
Projektinis modelis „DC100" buvo pristatytas dar 2011 m. Frankfurto automobilių parodoje. Buvo teigiama, kad būtent tas modelis pakeis „Defender", tačiau tuo viskas ir baigėsi.
„Defender" buvo pirmasis „Land Rover" prekių ženklo modelis. Jo griežta išvaizda, patvarumas, pravažumas ir patikimumas sukūrė modeliui puikią reputaciją, tad nuo jo gamybos pradžios visame pasaulyje buvo parduota daugiau kaip 2 mln. „Defender".
„Bernstein Research" analitikai teigia, kad „Defender" gamyba turėtų tęstis mažiausiai iki 2019 m., nes naujas modelis dar tik pradėtas kurti, tad „Land Rover" neturi ką parodyti visuomenei. Be to, gamintojui nėra kur skubėti, nes „Defender" paklausa nėra didelė, tad finansinių sunkumų kilti neturėtų.
Projektinis modelis „DC100" buvo pristatytas dar 2011 m. Frankfurto automobilių parodoje. Buvo teigiama, kad būtent tas modelis pakeis „Defender", tačiau tuo viskas ir baigėsi.
„Defender" buvo pirmasis „Land Rover" prekių ženklo modelis. Jo griežta išvaizda, patvarumas, pravažumas ir patikimumas sukūrė modeliui puikią reputaciją, tad nuo jo gamybos pradžios visame pasaulyje buvo parduota daugiau kaip 2 mln. „Defender".