Volkswagen Touareg, (CR) 2018 - dabar

Įvertinimas
3.5 20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 3.029% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 4.513% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Interjero kokybė3.522% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Komfortas 4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Valdymas 3.030% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 50% Ne 50%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 3.0 - 4.0 litroDyzelinas / Elektra: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Kokybiškas, prabangus interjeras
  • Rafinuotas ir solidus
  • Neblogas pravažumas bekelėje
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Nėra septynių vietų versijos
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Šalia Volkswagen naujoko, kuklus ir neišsiskiriantis Audi Q7 atrodo tiesiog blankiai"
Apžvalga
Po ilgų gamybos ir atnaujinimo metų pagaliau antros kartos Volkswagen Touareg pakeistas naujuoju. Lyginant su pirmtaku trečios kartos Touareg yra platesnis ir ilgesnis. Visureigis tapo kur kas solidesnių proporcijų, o salono erdvė gerokai išaugo. Ilgesnis kėbulas leido padidinti vietą keleivių kojoms bei padidinti bagažinę nuo 697 iki 810 litrų. Tačiau nepaisant išaugusių gabaritų Touareg kėbulas yra 106 kilogramais lengvesnis nei pirmtako. Volkswagen skelbia, kad kėbulas pagamintas iš 48 proc. aliuminio ir 52 proc. itin stipraus bei lengvo plieno lydinių. Automobiliui solidumo prideda ne tik proporcijos, bet ir puikus “kietas” stilius. Visureigio dizainas yra nuostabus. Būtent šiam automobiliui kampuotas, aštrių linijų Volkswagen stilius yra puikiai tinkamas, skirtingai nei mažiesiems Golf ar Polo. Ratų arkos paryškintos, priekyje dominuoja didelės oro padavimo grotelės bei gausybė tarpusavyje gražiai suderintų linijų. Galinė dalis nors kukli, bet solidi. Rodos visureigio kūrėjai nieko įmantraus nesugalvojo, tačiau automobilio proporcijos paprastos ir puikiai suderintos. Šalia Volkswagen naujoko, kuklus ir neišsiskiriantis Audi Q7 atrodo tiesiog blankiai. Puikus Touareg kėbulas papildytas dar įspūdingesnio salono. Automobilio viduje įrengtas vienas didžiausių skaitmeninių prietaisų skydelių visoje rinkoje. 12 colių prietaisų skydelis ir „Discover Premium“ pramogų sistema su 15 colių ekranu sujungiami į vieną skaitmeninę valdymo, informacijos, komunikacijos ir pramogų sistemą, kurioje beveik nenaudojami tradiciniai mygtukai ar jungikliai. Volkswagen teigia, kad vairuotojai gali naudoti šiuos ekranus, kad sureguliuoti daugybę nustatymų, automobilio parametrų ir personalizuoti interjerą pagal savo poreikius. Sistema su termine vaizdo kamera atpažins žmones ir gyvūnus tamsoje. Taip pat įdiegta pusiau automatizuota vairavimo ir linijų palaikymo sistema, greitėjanti ir stabdanti automobilį važiuojant iki 60 km/val. greičiu. Be to yra ir sistema, kuri reaguoja į priešais judantį transportą. Į Touareg integruotas didžiausias pagalbinių, valdymo ir komforto sistemų kiekis Volkswagen automobilių istorijoje. Automobilio interjeras atrodo priblošlkiantis ir vėl iškyla klausimas kodėl tai nebuvo panaudota Audi Q7, kuris pasirodė tik šiek tiek anksčiau... Technologijos neapsiriboja vien tik informacinėmis pramogų sistemomis. Automobilio valdymas yra pagerintas naudojant visų keturių vairuojamų ratų sistemą bei elektroniniu būdu reguliuojamais stabilizatoriais. Touareg yra siūlomas su dviejų rūšių V6 dyzeliniais varikliais pasiekiančiais 231 AG ir 286 AG. Pirkėjai taip pat gali rinktis 340 AG pasiekiantį V6 benzininį variklį ir V8 formos 421 AG turbodyzelinį variklį.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video