Volkswagen Phaeton, 2002 - 2016

Įvertinimas
TOP 10 4.8 10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 5
  • Patikimumas 4.815% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 4.87% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Interjero kokybė5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Komfortas TOP 105.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Valdymas 4.63% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.2 - 6.0 litroDyzelinas: 3.0 - 5.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Phaeton buvo didžiausias automobilis Volkswagen gamoje.

    Galingiausias Phaeton variklis yra garsusis dvigubas V6 - 6.0 L W12 su 450 AG (331 kW)/6050 rpm galia, 560 Nm/2750 rpm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 6.1 s:


    W12 (tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai) 6 litrų, 12 cilindrų benzininis variklis, kuris savo gabaritais yra net mažesnis už 4.2 litro V8 agregatą. Kad būtų lengviau suprasti:



    Pats variklis atrodo taip:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Tylus ir komfortiškas
  • 6.0 L W12 su 450 AG
  • Erdvus ant galinių sėdynių
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nepatrauklus interjeras
  • Brangus išlaikyti
  • Vistiek tai Volkswagen...
"Tai buvo savotiškas atsakas į tai, kad Mercedes-Benz (su A klase), o vėliau ir BMW (su 1 serija) pradėjo skverbtis į Volkswagen sritį"
Apžvalga
Volkswagen Phaeton buvo didžiausias automobilis Volkswagen gamoje. Jis buvo gaminamas ant Volkswagen grupės D1 platformos, kuria dalijasi su Bentley Continental GT ir Bentley Continental Flying Spur modeliais, o transmisija ir kai kurie varikliai pasiskolinti iš Audi A8. Phaeton buvo sukurtas tam, kad konkuruotų su kitais prestižiniais vokiškais automobiliais gaminamais Mercedes-Benz ir BMW kompanijų. Tai buvo savotiškas atsakas į tai, kad Mercedes-Benz (su A klase), o vėliau ir BMW (su 1 serija) pradėjo skverbtis į Volkswagen sritį – nedidelių, gan nebrangių automobilių rinką. Phaeton taip pat turėjo įtvirtinti Volkswagen brendo kaip prabangių automobilių gamintojo įvaizdį, kadangi visiems įprasti VW Golf ar VW Passat pagal savo kainą pradėjo sparčiai vytis prabangesnių markių modelius. Automobilio kūrėjams buvo suteikti 10 parametų, kuriuos turėjo atitikti automobilis. Keletas jų – automobilis turėjo pasiekti 300 km/h greitį, išlaikyti interjero temperatūrą lygią 22 °C, kai už lango temperatūra siekia 50 °C. Galingiausias Phaeton variklis yra garsusis dvigubas V6 - 6.0 L W12 su 450 AG (331 kW)/6050 rpm galia, 560 Nm/2750 rpm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 6.1 s. Automobilis turi gausią standartinę įrangą, suspaustu oru valdomą pakabą ir begalę įvairių prabangos elementų. Visgi Phaeton netapo sėkmingu modeliu – iš dalies dėl to, kad automobilio kaina buvo išties aukšta ir labai neįprasta kitados liaudies automobiliu tituluojamai Volkswagen markei.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (5)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video