Volkswagen Golf, (Mk2) 1983 - 1992

Įvertinimas
3.3 1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3) Viso įvertinimų: 42
  • Patikimumas 4.320% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
  • Varikliai 3.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)
  • Interjero kokybė2.329% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)
  • Komfortas 2.229% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)
  • Valdymas 4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.0 - 2.0 litroDyzelinas: 1.6 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Antros kartos Golf buvo pardavinėjami JAV rinkoje pavadinimu Rabbit (triušis).

    Galingiausia 1.8 G60 versija turėjo 210 AG variklį:



    Šis Golfas buvo naudojamas ir ralio arenose:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • GTi versijos
  • Erdvus salonas
  • Nebrangus išlaikymas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Pernelyg konservatyvus išorės ir vidaus dizainas
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prasta standartinė įranga
Apžvalga
Tai automobilis kurį teko turėti daugeliui iš mūsų arba mūsų tėvams. Jei pirmosios kartos VW Golf diktavo klasės dizaino kryptį, tai antros kartos Golf tapo klasės technologijų kelrodžiu. Antros kartos Golf iš išorės pakito nedaug – kėbulo dizainas tapo kiek aptakesnis, tačiau jo variklių ir kitų agregatų sferoje vyko tikra revoliucija. 1984 metais pradėti montuoti išmetimo dujų katalizatoriai, 1986 metais ABS sistema ir visų ratų pavara. Būtent nuo šios kartos Golf tapo kompaktiškos hečbekų klasės sinonimu. Todėl nenuostabu, kad visi norėjo vieno iš 6,3 milijonų pagamintų antrosios kartos “golfukų”. Golf Mk2 buvo parduodamas kaip 3 ir 5 durų hečbekas, o 2 durų ir 4 durų sedanai buvo parduodami Volkswagen Jetta pavadinimu. Toks populiarus automobilis turėjo ir keletą įdomių versijų – tokių kaip Syncro versija su visų varomųjų ratų sistema, Rallye Golf su 1,8 litro 161 AG varikliu, itin retas Golf G60 Limited su tuo metu neįtikėtina 210 AG galia ir pagreičiu 0–100 km/h per vos 6,4 sekundės. Pastarasis buvo pati galingiausia VW Golf versija iki kol Volkswagen kompanija 2003 metais išleido Golf Mk4 R32 su 241 AG (177 kW) galia. Ir žinoma populiarieji VW Golf GTI su sportišku 3 ar 5 durų kėbulu. Pirmieji GTI turėjo 1,8 litro variklį su 112 AG (82 kW) galia, o 1986 metais pristatytas Golf GTI 16V modelis su puikiu 1,8 litro varikliu turinčiu 139 AG (102 kW) galią. Šis modelis išsiskyrė kukliais raudonai juodais "16V" ženkliukais priekyje ir gale.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (42)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video