Volkswagen Amarok, 2009 - dabar

Įvertinimas
3.5 7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 4.59% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė3.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)
  • Komfortas 3.013% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
  • Valdymas 4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Pikapas Dyzelinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Amarok yra pirmasis Volkswagen kompanijos pikapas.

    Pavadinimas "Amarok" kildinamas iš Inuitų tautos gyvenančios Arkties regione kalbos, kas reiškia "vilkas", taip pat šis žodis reiškia "mėgstantis akmenis" pietų Amerikoje gyvenančios Romance tautos kalba.

    Volkswagen Amarok buvo pagrindinis techninio palaikymo visureigis 2010 Dakaro ralyje Argentinoje kur dalyvavo net 45 Amarok automobiliai:


    Volkswagen Amarok buvo reklamuojamas grupės Scorpions įkūrėjo ir gitaristo Rudolf Schenker, kuris taip pat vairavo vieną iš Amarok 2010 Dakaro ralyje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Amarok yra pirmasis Volkswagen kompanijos pikapas, kuris neabejotinai seka sėkmingojo VW Touareg pėdomis. Pavadinimas "Amarok" kildinamas iš Inuitų tautos gyvenančios Arkties regione kalbos, kas reiškia "vilkas", taip pat šis žodis reiškia "mėgstantis akmenis" pietų Amerikoje gyvenančios Romance tautos kalba. Su tokiomis alegorijomis naujokas įžengia į vidutinio dydžio pikapų segmentą, kurį kasmet papildo 2 milijonai naujų automobilių visame pasaulyje. Visureigiui suteiktas paskutiniais metais Volkswagen propaguojamas dizainas - griežtos horizontalios ir vertikalios linijos, perteikiančios paviršių žaismą. Priekiniai žibintai apjungti su charakteringomis grotelėmis, visur matome gerai suderintas proporcijas. Pikapo krovinių skyrius yra vienas didžiausių pagal plotą savo klasėje. Kroviniai patalpinami vos 525 milimetrų aukštyje, o krovinių plotas sudaro 2,52 kvadratinius metrus. Amarok yra gaminamas su paprasta ir dviguba keleivių kabina ir trimis pavarų tipais. Kiekviena pavara pritaikyta specifinei rinkai: nuolatinė visų ratų pavara, išjungiama visų ratų ir galinių ratų. Nuolatinė visų ratų pavaros versija turi Torsen diferencialą, kuris skirsto jėgą santykiu 40:60 priekinei ir galinei ašims ir tuo pat metu užtikrina puikią automobilio dinamiką bei gerą sukibimą su keliu. Pasirenkamas galinis blokuojantysis diferencialas yra galimas visiems pavaros tipams. Variklių diapazonas susideda iš dviejų patikimų, ekonomiškų ir ekologiškų 2.0 litro turbodyzelinių variklių. Vienas 163 AG (120 kW) 2.0 TDI variklis su „common rail” įpurškimu turi dviejų lygių bi-turbo įpūtimą, generuojantį 400 Nm sukimo momentą prie itin žemų apsukų - 1500 aps./min. Kitas keturių cilindrų TDI su 122 AG (90 kW) galia su turbokompresoriumi pasiekia maksimalų 340 Nm sukimo momentą nuo 2000 aps./min. Abu varikliai suderinti su 6 laipsnių mechanine transmisija ir anot VW pasižymi žemomis degalų sąnaudomis, pvz. 4x4 versija su 122 AG TDI naudoja tik 7,6 litro 100 kilometrų, o CO2 emisija yra tik 199 g/km. Volkswagen Amarok pagrindiniai konkurentai yra Toyota Hilux, Nissan Navara ir Mitsubishi Triton automobiliai.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video