Toyota RAV4, (XA50) 2019 - dabar

Įvertinimas

3.8 11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 20
  • Patikimumas 4.38% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Varikliai 4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė3.612% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas 3.613% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Valdymas 3.912% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 2.0 - 2.5 litroBenzinas / Elektra: 2.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Praktiškas interjeras
  • Komfortiškas kelyje
  • Hibridinės versijos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • CVT pavarų dėžė
  • Netobula infosistema
  • Triukšmingi varikliai
"Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu, kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir vyriškumo"

Apžvalga

Naujas RAV4 dizainas didžiaja dalimi buvo “pasisklolintas” iš charizmatiško FT-AC koncepto parodyto 2017 metais. Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir "vyriškumo". Tai paryškina kampuotos ratų arkos, aštrios griežtos linijos. Tuo šis visureigis išsiskiria iš kitų tarpo, kurie dažnai nedaug besiskiria nuo įprastų sedanų ar hečbekų. Nejučiom prisimename pirmos kartos RAV4, kurie buvo nedideli ir žaismingi visureigiai – visiška priešingybė dabartiniam RAV4. Viduje automobilis yra tipiškas Toyota - interjeras yra paprastas, tačiau kokybiškai pagamintas. Viršutinė apdailos dalis yra minkšta, tačiau apatinė kaip ir reikėjo tikėtis pagaminta iš kieto plastiko. Centre įtaisytas didysis LCD ekranas nėra itin geros rezoliucijos ir veikia neitin greitai, tačiau Toyota įtaisė patogų informacijos displėjų tarp greičio ir apsukų rodmenų. Viduje įtaisyta daug įvairaus dydžio ertmių ir dėtuvių, gale sėdintiems trims suaugusiems vietos užtektinai, tačiau atidarius porankį nerandame ertmės į bagažo skyrių, kas yra gana keista. Naujas visureigis gaminamas ant TNGA-K platformos kaip ir aštuntos kartos Camry, penktos kartos Avalon ir septintos kartos Lexus ES automobiliai. Automobilis komplektuojamas su keturių cilindrų benzininiais ir benzininiais-elektriniais hibridiniais („Hybrid Synergy Drive“) varikliais, o dyzelinių versijų daugiau nebebus gaminama. Yra galimos versijos su priekiniais arba visais varomais ratais. Iš esmės RAV4 gan praktiškas ir patogus automobilis – automobilio pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, sėdynės patogios, matomumas visomis kryptimis yra geras, tik šoniniai galiniai langeliai yra mažoki. Tai automobilis kuris bus priimtinas daugeliui.
Pilna apžvalga

Savininkų atsiliepimai (20)

Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video