Toyota Aygo, (AB40) 2014 - 2021

Įvertinimas
5.0 21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Varikliai 5.025% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Interjero kokybė4.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Komfortas 4.012% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
  • Valdymas 4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
  • Gera garso izoliacija
  • Lengvas vairuoti ir ekonomiškas
  • Iki 10 metų garantija
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • X-shift automatas reaguoja per lėtai
  • Brangi papildoma įranga
  • Prasta salono medžiagų kokybė
Apžvalga
Antros kartos Toyota Aygo kaip ir pirmtakas buvo sukurtas drauge su Peugeot 108 ir Citroen C1 modeliais. Tik dabar visi trys automobiliai nebeatrodo identiški. Šįkart mus pasitinka tikrai radikalaus dizaino Aygo. Tai visiškai nestebina, nes paskutiniai Toyota (Lexus) modeliai daugiau nepasižymi nuosaikiu dizainu – jie tapo agresyvūs, išsiskiriantys ir reikalaujantys praeivių dėmesio. Aygo dizaino ašis yra priekyje esantis „X“ formos skirsnys einantis nuo priekinių statramsčių iki bamperio apačios. Šio „ikso“ spalvą savininkai galės keisti, kaip ir kai kurių detalių interjere, tad šios malonios smulkmenos pritrauks jaunesnius pirkėjus ir suteiks nemažai linksmų akimirkų savininkams. Viduje pagrindinis dizaino dėmesys skirtas centre įtaisytam lietimu valdomui LCD ekranui. Žinoma, naudojamas plastikas yra pigus, tačiau tai priimtinas standartas šioje klasėje. Didelis privalumas yra tai, kad automobilis tapo gerokai tylesnis – geriau izoliuoja garsą sklindantį nuo kelio ir vėjo keliamą triukšmą. Toyota Aygo tapo kiek didesnis iš išorės, o viduje erdvesnis dėka to, kad sėdynės buvo sumontuotos žemiau, o stogas turi iškilimus virš galvų. Bagažo skyrius taip pat padidėjo 29 litrais iki 168 litrų. Kadangi šis mažylis sveria mažiau nei pirmtakas, tai jam užtenka ir trijų cilindrų 1,0 litro variklio, kuris puikiai „sukasi“ ir be turbokompresoriaus. Šis motoras turintis 68 AG ir mėgstantis aukštus sūkius tikrai suteiks reikiamą galią mieste ir „fun“ faktorių, kurio žmonės tikisi vairuodami tokį mažylį.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video