Tesla Model X, 2016 - dabar TOP 10

Tesla Model X, 2016 - dabarTesla Model X, 2016 - dabarTesla Model X, 2016 - dabarTesla Model X, 2016 - dabarTesla Model X, 2016 - dabar
Tesla Model X, 2016 - dabarTesla Model X, 2016 - dabarTesla Model X, 2016 - dabarTesla Model X, 2016 - dabarTesla Model X, 2016 - dabar
Įvertinimas
4.5 0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 5.014% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 5.019% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė4.019% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)
  • Komfortas 4.55% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Valdymas 4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
  • Ar žinai kad? plus minus
    Tokį automobilį vairuoja ir Bill Gates:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Nepaprastai erdvus
  • Visi varomieji ratai, septynvietis
  • Į viršų atsidarančios durys
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Į viršų atsidarančios durys
  • Nekomfortiška pakaba
  • Neitin didelis nuvažiuojamas atstumas
"P90D versija iki 100 km/h pagreitėja per neįtikėtinas 3.8 sekundės. Nereikia papildomų komentarų, kad suprastume jog 2,5 tonos sveriančiam krosoveriui tai yra fenomenalu"
Apžvalga
Model X automobilio sėkmės receptas lyg ir aiškus – paimkime didžiulės sėkmės susilaukiusio Model S dizainą ir dinamiką pridėkime krosoverio praktiškumą ir turėsime naują “bestselerį”. Įdomu ar tai suveiks šiam rinkos naujokui? Yra gaminamos dvi Model X versijos: 90D, kuri 0-60 mph pasiekia per 4.8 sekundės ir greitesnė P90D, kuri tai atlieka per neįtikėtinas 3.8 sekundės. Nereikia papildomų komentarų, kad suprastume jog 2,5 tonos sveriančiam krosoveriui tai nepaprastai gera dinamika, kuri vairuotojo niekada nenustos stebinti. Automobilis be kita ko yra gerai valdomas, nes svorio centras dėka žemai sumontuotų baterijų yra žemai. Salonas kaip ir reikia tikėtis elektriniame automobilyje yra labai tylus, be to dėka aerodinamiško dizaino ir geros garso izoliacijos keleivių nepasiekia ir padangų ar vėjo keliamas triukšmas. Tiesa automobilio dizainas blankus – Model S stilistika šiai dienai atrodo jau pasenusi, o priekinė automobilio dalis atrodo tiesiog neužbaigta. Na ir į viršų atsidarančios durys. Ar jos ištiesų reikalingos visureigiui, kuris pretenduoja būti praktišku? Juk jos atsidaro lėtai, jau nekalbant, kad jos lengvai gali sužeisti galvą. Viduje automobilis gali turėti 4, 5, 6 ar 7 vietų saloną. Šonuose sėdintys keleiviai gali mėgauti didele erdve tiek kojoms, tiek galvai, tačiau viduryje sėdintiems šio malonumo teks daug mažiau dėka per centrą žemesnio stogo. Didžiulis panoraminis stogas anot Elon’o Musk’o yra didžiausias iš visų serijinių automobilių. Prietaisų skydelio idėja vėlgi pasiskolinta iš Model S automobilio. Tad markės gerbėjams tai turėtų patikti, nors mes tikėjomės pamatyti naujų idėjų iš šios novatoriškos kompanijos.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video