Subaru Impreza WRX, (GD/GG) 2005 - 2007

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 2.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Tai vienas populiariausių ralio automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose ralio čempionatuose:



    Su šios kartos WRX STi buvo lenktyniaujama ir žiedinėse „Super GT“ varžybose, taip pat „D1 Grand Prix“ drifto varžybose. Šiose varžybose automobilis buvo perdarytas taip, kad būtų varomas tik galiniais ratais:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
2005 visi Impreza vėl buvo atnaujinti ir gavo naują priekinę dalį – šįkart priekis tapo panašus į didesniojo Subaru B9 Tribeca su radiatoriaus grotelėmis sudarytomis iš trijų dalių, taip pat buvo suprojektuoti nauji priekiniai, galiniai žibintai ir buferiai. Nuomonė dėl šio stiliaus išsiskiria, tačiau bendrai vertinama kaip geresnė nei buvo senesnėse Impreza ir geresnė nei Tribeca modelyje. Didžiausias pakeitimas visgi yra variklis – 2.0 pakeistas didesniu 2.5 litro. Variklio galia išliko panaši - 230 AG. 2006 metų Impreza WRX modeliai turi atnaujintą važiuoklę ir stabdžių sistemą. Priekinėje pakaboje naudojamos aliumininės apatinės svirtys. Priekyje montuojami didesni 292 mm aušinami stabdžių diskai su 4 cilindriukais, galiniai stabdžiai tapo aušinami ir padidėjo iki 287 mm skersmens vietoje buvusių paprastų ir 262 mm skersmens. Automobilis kaip ir ankstesnės Imprezos yra itin malonus vairuoti, pasižymi labai geru ir aštriu valdymu, kokybe, o universalas dar ir nemažu bagažo skyriumi. Puikus boxer variklio garsas taip pat yra mielas ausiai, o nuolatinė AWD sistema visada naudinga esant blogoms kelio salygoms. Puikus automobilis WRC mėgėjams.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video