Renault Megane E-Tech, 2022 - dabar

Renault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabar
Renault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabar
Renault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabar
Renault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabarRenault Megane E-Tech, 2022 - dabar
Įvertinimas
4.0 3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Varikliai 4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Interjero kokybė4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Komfortas 3.021% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Gera interjero kokybė
  • Gera infosistema
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža erdvė galinių keleivių galvoms
  • Aukštas bagažinės slenkstis
  • Prastas matomumas atgal
Apžvalga
Automobilis atrodo labai nedidelis, gal net mažesnis nei ištiesų yra. Kogero dėl itin kompaktiškos galinės dalies. Ištiesų jis kiek mažesnis nei pirmtakas, tačiau tai gal net privalumas miesto salygomis, ypač palyginus su tuo, kad automobiliai tampa vis didesni ir didesni. Automobilis atrodo išties puikiai - šviesiai žydra spalva su auksiniais intarpais bamperyje atrodo nuostabiai. Pagamintas šis Renault atrodo netaupant – 20 colių ratlankiai nors ir siauromis padangomis, išlendančios rankenėlės, tikrai graži tiek priekinė, tiek galinė dalis, žibintai puikiai įkomponuoti ir atrodo tiesiog kokybiškai. Kiek aukštesnė prošvaisa yra pats tas – tokia, kad nebijotum nušvažiuoti nuo asfalto, bet kartu ir ne tokia didelė, kad jaustumeisi lyg dideliame visureigyje. Užrakinus ir atrakinus automobilį, Renault jums išpieš gražų logotipą ant žemės - gražu. Beje naujas logotipas atrodo puikiai ir gerai tinka prie automobilio dizaino. Įdomu ar senasis taip pat gerai įsipaišytų? Bagažinė atsidaro mygtuko paspaudimu, tačiau tik atrakina spyną, pati nepasikelia. Pati bagažinė nėra itin didelė, bet atrodo jos užteks daugumai kasdieninių poreikių. Viduje automobilis atrodo patraukliai, kokybės priduota oda aptraukta panelė, centrinė konsolė, intarpai durų panelėse, sėdynės irgi atrodo kokybiškai pasiūtos, yra naktinis salono LED apšvietimas. Dizaino nėra daug, nes jo esmę sudaro du LCD ekranai. Jie labai patogūs valdyti, veikia sklandžiai, dešiniojo ekrano apačioje nuolat rodomi klimato valdymo mygtukai, taip pat palikti fiziniai svarbiausi klimato valdymo mygtukai žemiau ekrano. Ant vairo mygtukai ir patogūs, ir lengvai pasiekiami. Tiesa daug kur naudojamas blizgus plastikas, gal kam nepatiks, tačiau jis gerai sudera su ekranais. Durelių dizaine yra rusvos spalvos intarpai, kurie pagaminti iš paprasčiausios plastmasės, nors galėjo būti iš įdomesnės medžiagos. Centrinėje konsolėje galima pačiam susiformuoti daiktų atskyrimo ertmes, kas manau yra labai patogu, taip pat yra belaidžio telefono įkrovimo zona. Kas nepatogu, tai porankio ir pirštinių dėtuvės atidarymo mygtukai. Fainas galinio vaizdo veidrodėlis, nes jame galima įjungti galinio vaizdo kamerą, kuri nuolat rodys vaizdą už jūsų. Kamera turi tam tikrus valdymo nustatymus. Automobilis gali turėti puikią įrangą – šildomos sėdynės, vairas, visos saugumo sistemos, ženklų skaitymas, sėdynių masažai, sėdynės atlošo apatinės dalies pripūtimas, 360 laipsnių vaizdo kamera ir įdomiausia – autonominio vairavimo sistema. Autonominio vairavimo įjungimas pasirodė neitin intuityvus. Nepatiko ir galinio vaizdo kamera manevruojant atgal, kadangi ji vaizdą perduoda stipriu “wide” režimu. Dėl to sunku įvertinti atstumus ir gaunasi, kad parkuojantis mažais atstumais kamera tampa beveik nenaudinga. Automobilį galima valdyti vienu pedalu – pagal save galima pareguliuoti rekuperacinio stabdymo sistemą t.y. kaip stipriai automobilis stabdo kuomet atleidžiamas akseleratorius. Galingiausios versijos Renault Megane su 160 kW galia trauka yra puiki, atrodo daug geresnė nei nurodyta tech. duomenyse – iki 100 km/h per 7.4 sekundes. Vidutiniškai automobilis sunaudoja apie 20 kWh/100 km, panašu kad pavasario sąlygomis galima nuvažiuoti apie 250 km, kas nėra labai daug. Tačiau tai yra galingoji Megane versija. Kelyje automobilis elgiasi puikiai – labai gerai stovi ant kelio ir sakyčiau nėra kietas nors ratai ir didžiuliai. Tai gana komfortiškas automobilis ir visiškai nesijaučia didelis 1700 kg automobilio svoris. Bendrai automobilis suteikia kokybiško ir gražiai pagaminto automobilio įspūdį. Žinoma, čia nerasite super prabangių medžiagų, tačiau saugumo ir komforto įrangą gali pasiūlyti tikrai puikią.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video