Renault Megane, (IV) 2016 - dabar

Įvertinimas
5.0 20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 5.019% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 5.027% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Valdymas 5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.2 - 1.6 litroDyzelinas: 1.5 - 1.6 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Komfortiška pakaba
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Blankus interjero dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Pasenusi infosistema
"Galinėje dalyje puikios formos žibintai per visą plotį tik pabrėžia automobilio plotį, kuris ir taip yra pats didžiausias tarp visų klasės automobilių"
Apžvalga
Daug metų gamintas ir ne kartą atnaujintas praėjusios kartos Megane pagaliau susilaukė įpėdinio. Šįkart Renault kompanija nusprendė nesikuklinti – buvo atsisakyta kontraversiškų senojo modelio linijų, tad automobilis išsiskiria tiesiog dinamišku, įsimenančiu dizainu bei išskirtiniu interjeru. Automobilio eksterjeras atkartoja Renault flagmano Talisman dizainą kas kompaktiškam Megane suteikia solidumo. Automobilio priekyje pirmuoju smuiku griežia didžiulis kompanijos logotipas ir žibintai su įspūdingomis LED juostomis. Galinė dalis nei kiek ne mažiau įspūdinga – puikios formos žibintai per visą plotį tik pabrėžia automobilio plotį, kuris ir taip yra pats didžiausias tarp visų klasės automobilių. Interjere į akis krenta didžiulis 8.7 colio LCD ekranas iškarto primenantis Tesla ar Volvo XC90 ekraną. Nebloga asociacija. Megane ir Tesla... Žinoma, aplink ekraną naudojamas pigesnis plastikas primenantis, kad tai ne premium klasės atstovas, taip pat yra ir kitų vietų kur medžiagos primena, kad sėdime Renault automobilyje. Nors buvo patobulintos ir kitos automobilio sritys, visgi jos nėra tobulos: vairo mechanizmas nors ir tikslus, tačiau neitin gerai subalansuotas, tad jaučiamas atotrūkis nuo kelio. Tą jausmą sustiprina ir GT versijoje naudojama visų keturių vairuojamų ratų sistema, kuri nors teoriškai pagerina automobilio valdymo charakteristikas, tačiau suteikia pojūtį, kad vairuotojas nekontroliuoja automobilio galinės dalies. Bet ar tai taip svarbu miesto automobiliui? Svarbiausia, kad automobilis yra nepaprastai patrauklus, talpus, praktiškas ir žinoma galės pasigirti patrauklia kaina.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video