Renault Clio, (BH/KH) 2012 - 2019

Įvertinimas
4.0 6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Varikliai 3.027% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė2.537% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Komfortas 4.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 4.51% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 50% Ne 50%
Kėbulai HečbekasUniversalas Benzinas: 0.9 - 1.2 litroDyzelinas: 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Gan komfortiškas
  • Stilinga išorė
  • Smagūs benzininiai varikliai
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedidelė bagažinė
"Visi Clio yra komplektuojami su berakte įėjimo sistema ir su variklio užvedimo mygtuku"
Apžvalga
Naujos kartos Renault Clio gaminamas su penkerių durų hečbeko arba universalo kėbulu. Hečbeko galinių durų rankenėlės yra „paslėptos“, tad automobilis atrodo sportiškai ir dinamiškai taip lyg būtų trijų durų versija. Automobilio dizaine dominuoja lakoniškos, neiššaukiančios linijos, tik priekinėje dalyje itin stipriai akcentuojamas didžiulis kompanijos ženklas. Naujasis Clio turi ilgesnę ratų bazę, yra platesnis nei pirmtakas, todėl turi 12 litrų didesnę bagažinę – dabar jos tūris siekia 300 litrų, o sulanksčius galines sėdynes galima padidinti iki 1146 litrų. Viduje į akis krenta juodu laku padengta centrinė konsolė, kurioje įtaisytas septynių colių LED ekranas ir klimato valdymo prietaisai. Visi Clio yra komplektuojami su berakte įėjimo sistema ir su variklio užvedimo mygtuku. Vairo mechanizmas dabar yra jautresnis - reikia tik 2.71 apsisukimo nuo vienos kraštinės padėties iki kitos, o pats automobilis 100 kg lengvesnis. Tad Clio yra manevringesnis, lengviau valdomas. Pakaba yra suderinta siekiant labiau komforto nei sportiškumo, todėl automobilis turi pastebimą posvyrį aštresniuose posūkiuose. Kita vertus pakaba yra minkšta ir dirba tyliai. Renault Clio komplektuojamas su trijų cilindrų 899 cm3 darbinio tūrio turbokompresoriniu varikliu su 90 AG ir 135 Nm, ekonomišku 90 AG galios 1.5 dCi dyzeliniu varikliu su 220 Nm sukimo momentu, dinamišku TCe 120 varikliu su 120 AG galia ir 190 Nm sukimo momentu. Galingiausia versija yra žinomu vardu „Renaultsport“, kuri ginkluota 197 AG galios varikliu.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video