Porsche Boxster, (982) 2016 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kabrioletas Benzinas: 2.0 - 4.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Galingiausia GTS versija turėjo 364 AG (268 kW) ir 430 Nm variklį:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikios valdymo sąvybės
  • Dinamiški ir ekonomiški varikliai
  • Puiki kokybė
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Beveik nepakitęs kėbulo dizainas
  • Nuviliantis keturių cilindrų variklių garsas
  • Brangus
"Boxster ir Cayman modeliuose nuo šiol montuojami ne šešių, o keturių cilindrų opoziciniai varikliai, kas tikrai nenudžiugins markės gerbėjų. Kita vertus nauji varikliai yra nebe atmosferiniai"
Apžvalga
Jau daugiau nei dvidešimt metų gaminamas nedidukas didelės sėkmės susilaukęs Porsche Boxster automobilis sulaukė jau ketvirtos kartos. Nepaisant daugelio gamybos metų, rinkoje vis dar yra labai nedaug nedidelių dviviečių kabrioletų su viduryje sumontuotu varikliu. Tiesą sakant be Boxster yra dar Lotus Elise ir berods viskas. Tad Boxster išliks populiariu pasirinkimu ir ateityje nepasant stipriai išaugusios kainos. Sulig nauja karta Boxster ir jam giminingas Cayman kupė automobilis buvo pervadinti į Porsche 718, taip susiejant šiuos modelius su nedidukais sportiniais Porsche 718 lenktyniniais automobiliais, kurie 1959 ir 1960 metais laimėjo „Targa Florio“ lenktynes. Nors ir turėdami nediduką 1.5 litro keturių cilindrų variklį šie sportiniai automobilai laimėjo dėka itin gerų valdymo sąvybių. Taigi 718 pavadinimas žymi ir tai, kad naujajame Boxster ir Cayman modeliuose nuo šiol montuojami ne šešių, o keturių cilindrų opoziciniai varikliai, kas tikrai nenudžiugins markės gerbėjų. Kita vertus nauji varikliai yra nebe atmosferiniai, o turbo, tad variklio galia tik išaugo, o ekonomiškumas pagerėjo. Standartiniame modelyje 2,0 litrų tūrio turbo variklio galia siekia 296 AG, o S modelyje naudojama kintamos geometrijos turbinos (VTG) technologija, tad galia išauga iki 345 AG. Kad neliktų nusivylę prisiekę markės gerbėjai, Porsche visgi paliko galimybę įsigyti modelį su atmosferiniu šešių cilindrų varikliu – tai GTS modelis su 4,0 litrų ir tikrai solidžia 394 AG galia. Galingiausia GT4 versija turi tą patį 4,0 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų variklį, tik su papildomomis 20 AG, taip pat su sportiškesne pakaba ir kitokiu aerodinamikos paketu. Ši versija nuo 0 iki 100 km/h pagreitėja per vos 4,2 sekundės kas yra nepaprastai geras rezultatas.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video