Peugeot 408, (P54) 2022 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.2 litroBenzinas / Elektra: 1.6 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Gera infosistema
  • Itin praktiškas
  • Simpatiškas vidaus dizainas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Prasta garso izoliacija
  • Hibridinės versijos atima bagažinės erdvę
  • Kai kuriomis kryptimis prastas matomumas iš vidaus
"Jei jūs norite visko viename arba nežinote ko norite, tai jums puikiai tiks naujasis 408 modelis. Tokia savo paskirtimi Peugeot 408 yra itin panašus į didesnį Citroën C5 X modelį"
Apžvalga
Peugeot 408 dabar iš kompaktiško sedano tampa krosoveriu, tiksliau visureigio, hečbeko ir sedano mišiniu, kuris gali būti apibūdinamas kaip kupė krosoveris. Tai C segmento automobilis pozicionuojamas kaip didesnis nei tradicinis hečbekas Peugeot 308 modelis, bet mažesnis nei krosoveriai Peugeot 3008 arba Peugeot 5008 modeliai. Pagal Peugeot ženklinimą 408 turėjo būti pavadintas 4008 ir užimti vietą tarp 3008 bei 5008 miesto visureigių. Taip jis būtų tapęs tiesiogine 4008 modelio, sukurto dar bendradarbiaujant su Mitsubishi kompanija, pamaina. Tačiau kompanija nenori jo priskirti prie visureigių kategorijos, tai tarpinė grandis. Paparastai kalbant Peugeot 308 yra “golf” klasės automobilis, aukščiau stovi tradicinis sedanas 508. Jei domina krosoveris, tai jums skirtas labai panašaus dydžio kaip 408, bet aukštesnis tradicinis krosoveris 3008 ir dar didesnis visureigis 5008. Jei jūs norite visko viename arba nežinote ko norite, tai jums puikiai tiks naujasis 408 modelis. Tokia savo paskirtimi Peugeot 408 yra itin panašus į šiek tiek didesnį Citroën C5 X modelį. Peugeot 408 sukurtas ant EMP2 platformos, kuria dalijasi su trečios kartos 308 modeliu, su juo dalijasi ir prietaisų skydeliu interjere. Krosoverio dizainas buvo įkvėptas itin patrauklaus dizaino koncepcinio automobilio parodyto "2015 Advanced Design manifesto" renginyje. Šio automobilio stilius itin panašus į Citroën C5 X ir mažesniojo Citroën C4 modelius, kurie taip pat tapo krosoveriais. Dėl aptakios kėbulo formos Peugeot 408 pasipriešinimo koeficientas yra itin žemas – 0,28 ir prilygsta tradiciniams sedanams. Yra siūlomos trys pavaros panašiai kaip Peugeot 308 modelyje. Du įkraunami 1.6 litro hibridiniai benzininiai varikliai - vieno jų galia siekia 180 AG (132 kW), kito 225 AG (165 kW). Bazinė versija siekia 130 AG (96 kW) galią, kurią išgauna 1,2 litro turbokompresorinis trijų cilindrų “PureTech” benzininis variklis. Visi modeliai yra sujungti su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video