Peugeot 306, 1993 - 2002

Įvertinimas
3.3 9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 3.312% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Varikliai 3.023% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Interjero kokybė3.016% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
  • Komfortas 3.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)
  • Valdymas 4.310% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Ar rekomenduoju Taip 67% Ne 33%
Kėbulai HečbekasKabrioletasSedanasUniversalas Benzinas: 1.1 - 2.0 litroDyzelinas: 1.8 - 1.9 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Peugeot 306-Maxi:



    Automobilis laimėjo Spa 24 valandų ištvermės lenktynes 1999 ir 2000 metais, taip pat laimėjo 1999, 2000 ir 2001 metų Danijos „Touringcar“ čempionatą, o 2000, 2001 ir 2002 metais ir Asian Touring Car Series (ATCS) čempionato gamintojo titulą:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Didelis kėbulų pasirinkimas
  • GTI versija
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Prastesnis patikimumas nei vokiškų konkurentų
  • Neilgaamžis interjeras
Apžvalga
Peugeot 306 buvo vienas geriausiai parduodamų automobilių Europos rinkoje, kurio per ilgą gyvavimo laikotarpį nuo 1993 iki 2002 metų buvo parduota beveik 3 milijonai vienetų. Ir nenuostabu – automobilis buvo gaminamas su plačia kėbulų gama, ekonomiškais varikliais ir svarbiausia puikiu dizainu. Nors Peugeot 306 mechaniškai buvo identiškas Citroën ZX, tačiau buvo gerokai sėkmingesnis automobilis dėka patrauklaus dizaino, kuris buvo panašus į itin populiaraus dar „Pininfarina“ sukurto Peugeot 205 modelio dizainą. Be to Peugeot 306 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, sedano ir kabrioleto kėbulais. Galingiausia versija buvo „306 GTI-6“ turinti sportiškesnes sėdynes, sportiškesnį vairą, baltus tachometro ir spidometro ciferblatus ir sportišką pakabą. Šis automobilis buvo laikomas garbinga pamaina anksčiau gamintam kultiniam Peugeot 205 GTI modeliui. Didesniajame Peugeot 306 modelyje buvo montuojamas didesnis 2,0 L darbinio tūrio 16 vožtuvų DOHC variklis. Šis variklis turėjo tikrai puikią 164 AG galią, kas buvo kiek daugiau nei turėjo Volkswagen Golf GTi ar Opel Astra GSi modeliai. Peugeot 306 GTI-6 versija buvo naudojama kaip pagrindas „F2“ kategorijos ralio versijai pavadinimu „306-Maxi“. Šis modelis dalyvavo Prancūzijos ir WRC pasaulio ralio čempionato A grupėje, nors čia nepasiekė tokių aukštumų kaip panašiu metu pristatytas Peugeot 206 modelis. Tačiau Peugeot 306 GTI buvo puikus ant asfalto - automobilis laimėjo Spa 24 valandų ištvermės lenktynes 1999 ir 2000 metais, taip pat laimėjo 1999, 2000 ir 2001 metų Danijos „Touringcar“ čempionatą, o 2000, 2001 ir 2002 metais ir Asian Touring Car Series (ATCS) čempionato gamintojo titulą. Taip pat Peugeot 306 GTi buvo plačiai naudojamas prestižiniame BTCC čempionate 2000–2003 metų laikotarpyje.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video