Peugeot 306, 1993 - 2002
Įvertinimas
3.3
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Patikimumas 3.312% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Varikliai 3.023% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Interjero kokybė3.016% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
- Komfortas 3.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)
- Valdymas 4.310% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Ar rekomenduoju Taip 67% Ne 33%
Kėbulai
HečbekasKabrioletasSedanasUniversalas
Benzinas: 1.1 - 2.0 litroDyzelinas: 1.8 - 1.9 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Didelis kėbulų pasirinkimas
- GTI versija
TRŪKUMAI
- Prastesnis patikimumas nei vokiškų konkurentų
- Neilgaamžis interjeras
Apžvalga
Peugeot 306 buvo vienas geriausiai parduodamų automobilių Europos rinkoje, kurio per ilgą gyvavimo laikotarpį nuo 1993 iki 2002 metų buvo parduota beveik 3 milijonai vienetų. Ir nenuostabu – automobilis buvo gaminamas su plačia kėbulų gama, ekonomiškais varikliais ir svarbiausia puikiu dizainu. Nors Peugeot 306 mechaniškai buvo identiškas Citroën ZX, tačiau buvo gerokai sėkmingesnis automobilis dėka patrauklaus dizaino, kuris buvo panašus į itin populiaraus dar „Pininfarina“ sukurto Peugeot 205 modelio dizainą. Be to Peugeot 306 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, sedano ir kabrioleto kėbulais. Galingiausia versija buvo „306 GTI-6“ turinti sportiškesnes sėdynes, sportiškesnį vairą, baltus tachometro ir spidometro ciferblatus ir sportišką pakabą. Šis automobilis buvo laikomas garbinga pamaina anksčiau gamintam kultiniam Peugeot 205 GTI modeliui. Didesniajame Peugeot 306 modelyje buvo montuojamas didesnis 2,0 L darbinio tūrio 16 vožtuvų DOHC variklis. Šis variklis turėjo tikrai puikią 164 AG galią, kas buvo kiek daugiau nei turėjo Volkswagen Golf GTi ar Opel Astra GSi modeliai. Peugeot 306 GTI-6 versija buvo naudojama kaip pagrindas „F2“ kategorijos ralio versijai pavadinimu „306-Maxi“. Šis modelis dalyvavo Prancūzijos ir WRC pasaulio ralio čempionato A grupėje, nors čia nepasiekė tokių aukštumų kaip panašiu metu pristatytas Peugeot 206 modelis. Tačiau Peugeot 306 GTI buvo puikus ant asfalto - automobilis laimėjo Spa 24 valandų ištvermės lenktynes 1999 ir 2000 metais, taip pat laimėjo 1999, 2000 ir 2001 metų Danijos „Touringcar“ čempionatą, o 2000, 2001 ir 2002 metais ir Asian Touring Car Series (ATCS) čempionato gamintojo titulą. Taip pat Peugeot 306 GTi buvo plačiai naudojamas prestižiniame BTCC čempionate 2000–2003 metų laikotarpyje.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
- Peugeot 306 hečbekas Turiu 2000 gamybos pežą 1.4 benzą, nesiūlau pirkti, nes patikimumo nedaug, daug kas genda. Tai kuro siurblys, tai pakaba, tai kurą ryti pradeda, tai tepalus ir rūdys puola, bet jau 6 metus vairuoju tai pripratau, prie pastovių rem
- peugeot 306 1.4 smagus minkstas vaziuot pugis:) patinka salono apdaila...
- 1600 1.6 pirkau kibirą be "navarotų" įsidėjau signą, centrinį. meistrai keikėsi dėl durelių užraktų. vėliau subyrėjo 2 spynelės, kurių neremontavau. vairuotojo pusės persuko vagys, bet į saloną nepateko (kalba, kad peugeot spyneles minkšto
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo 145 1994 - 2001 8
- Alfa Romeo 146 1994 - 2001 10
- Citroen Xsara 1997 - 2000 14
- Citroen ZX 1990 - 1998 3
- Fiat Brava 1995 - 2001 13
- Fiat Bravo 1995 - 2001 9
- Fiat Marea 1996 - 2002 23
- Ford Escort 1995 - 2002 0
- Honda Civic 1995 - 2001 16
- Honda Civic 1995 - 2001 4
- Lancia Delta 1993 - 1999 0
- Mazda 323 1994 - 1998 6
- Mazda 323 1998 - 2004 2
- Mazda 323F 1994 - 1998 30
- Mazda 323F 1998 - 2004 16
- Mitsubishi Colt 1992 - 1996 15
- Mitsubishi Colt 1996 - 2003 16
- Mitsubishi Lancer 1993 - 2001 14
- Nissan Almera 1995 - 2000 14
- Opel Astra 1991 - 1998 16
- Renault Megane 1995 - 2002 25
- Rover 200 serija 1995 - 2000 19
- Toyota Corolla 1991 - 1997 12
- Toyota Corolla 1997 - 2002 12
- Volkswagen Golf 1991 - 1997 83
- Volkswagen Golf 1997 - 2003 72
Rekomenduojami video