Peugeot 3008, (P84) 2016 - dabar

Įvertinimas
4.0 5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Varikliai 4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Komfortas 4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Valdymas 3.521% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.2 - 1.6 litroDyzelinas: 1.6 - 2.0 litroBenzinas / Elektra: 1.6 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šis automobilis 2017 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Išskirtinis interjeras
  • Praktiškas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nėra visų varomųjų ratų sistemos
  • Nuvilianti pavarų dėžė
  • Ne visi prietaisai išdėstyti intuityviai
"Automobilis išties transformavosi ir tapo panašus į transformerį – toks būtų šio krosoverio apibūdinimas"
Apžvalga
Sunku būtų rasti automobilį, kuris labiau transformavosi sulig nauja automobilio karta nei Peugeot 3008. Senasis 3008 buvo talpus vienatūris su nuosaikiu, neįsiminančiu dizainu. Naujasis 3008 tapo krosoveriu su ekspresyviu, “rėkiančiu” dizainu, kuris nepaliks abejingų. Akivaizdu, kad Peugeot dizainerių komanda nesilaikė jokių taisyklių ar priimtų normų ir leido pasireikšti fantazijai. Rezultatas – sunkiai nusakomos formos agresyvi Peugeot 3008 priekinė dalis su galybe aštrių linijų, kompleksiškų paviršių ir neįprastų dizaino sprendimų. Kaip nekeista šios linijos tikrai gerai dera tarpusavyje. Gale pastebimas langas sklandžiai pereinantis į žibintų juostą. Šonuose į akis krenta linija ribojanti kelių spalvų bėbulą, chromu blizganti stogo linija bei ryškiai išreikšti “pečiai” virš galinių ratų arkų. Automobilis išties transformavosi ir tapo panašus į transformerį – toks būtų šio krosoverio apibūdinimas. Toks drąsių iš pirmo žvilgsnio nesuderintų linijų stilius paskutiniu metu itin pastebimas visoje automobilių pramonėje. Peugeot 3008 turi 55 mm ilgesnę ratų bazę nei pirmtakas, bei 194 mm ilgesnę nei giminingas Peugeot 308. Tad tai yra vidutinio dydžio krosoveris – kiek didesnis nei Nissan Qashqai ir vos 2 mm trumpesnis nei Renault Kadjar. Viduje 3008, taip pat kuklumu nepasižįmi – į akis krenta “sluoksniuotas” į vairuotoją orientuotas priekinės panelės dizainas su nediduku vairu. Prieš vairuotoją įtaisytas 12,3-colių LCD ekranas, o dešiniau 8 colių ekranas. Stilingi valdymo mygtukai įtaisyti po oro apipūtimo angomis nėra itin patogioje vietoje, bet užtai labai gražūs. Išskirtinumui ir originalumui šiame autombilyje skirta daug dėmesio. Tiesa, interjero medžiagų kokybė nėra išskirtinė. 3008 neblogai išnaudoja aukštą kėbulą – priekyje patogiai sutilps aukšti suaugusieji, tačiau gale sėdinčiųjų galvoms vietos šiek tiek pritruks dėka žemėjančio stogo.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (2)
Panašūs automobiliai