Opel Astra, (K) 2015 - dabar

Akcija auto paskoloms!
Išskirtinės sąlygos iki 08.20
GAUTI PASIŪLYMĄ
Įvertinimas
4.0 5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 4.21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 4.21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė3.78% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Komfortas 3.73% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Valdymas 4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai HečbekasUniversalas Benzinas: 1.4 - 2.0 litroDyzelinas: 1.3 - 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šis automobilis 2016 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Prekyba dujų įranga automobiliams
Ieškoti
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Nebrangus išlaikyti
  • Gan komfortiškas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nedidelis bagažo skyrius
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Pigios medžiagos interjere
"Opel Astra ženkliai palengvėjo, kai kurios versijos visais 200 kg! Tai įtakoja ne tik dinamiką, bet kas dar svarbiau – ekonomiškumą"
Apžvalga
Opel Astra visuomet buvo populiarus automobilis, tačiau niekada nebuvo tikras klasės lyderis. Šis modelis gali būti nauja galimybė. Naujoji Astra yra ištobulinta visose srityse, tačiau konkurentai taip pat puikūs - Volkswagen Golf, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai i30 ir Kia Cee’d visi verti pagyrų. Svarbu tai, kad Opel Astra ženkliai palengvėjo, kai kurios versijos visais 200 kg! Tai įtakoja ne tik dinamiką, bet kas dar svarbiau – ekonomiškumą. Taip pat Astra tapo erdvesnė viduje, nors gabaritai netgi sumažėjo. Automobilio dizainas protingai patobulintas – iš vienos pusės jis itin artimas pirmtakui, iš kitos tenka pripažinti, kad tiek pirmtakas, tiek ši Astra atrodo išties gražiai. Priekyje radiatoriaus grotelėse į akis krenta abejose logotipo pusėse atsiradę savotiški „sparnai“ – galbūt tai naujoji Opel priekinės dalies stilistika? Per šoną eina itin ryški linija, kuri suteikia visam automobilio dizainui subtilumo, o gale pastebimas labai gražus perėjimas nuo šoninių stiklų į galinį. Panašus sprendimas jau matytas Nissan Murano - kogero šis naujas dizaino sprendimas bus įgyvendintas dar ne viename automobilyje. Interjeras taip pat panašus į senojo, tačiau dabar daugiau dėmesio skiriama centre esančiam LCD ekranui, o ne mygtukų gausybei centrinėje konsolėje. Gale sėdintys keleiviai turi 35 mm daugiau erdvės keliams, o galvai taip pat skirta pakankamai erdvės nepaisant kupė stiliaus nuožulnaus stogo. Bagažo erdvė išliko tokia pati kaip ir pirmtako. Turint galvoje tai, kad Astra paprastai kainuoja kiek mažiau nei daugelis konkurentų šis stilingas automobilis neabejotinai išliks populiarus visos Europos gatvėse.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (4)
Panašūs automobiliai