Nissan Skyline, (R32) 1989 - 1994

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KupėSedanas Benzinas: 1.8 - 2.6 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Automobilių pavadinimuose vardas „Skyline“ naudojamas nuo 1957 metų.

    R32 GT-R dalyvavo Japonijos kėbulinių automobilių čempionate (JTCC), kuriame laimėjo 29 lenktynes iš 29 per 1989-1993 metus. Vėliau laimėjo 50 lenktynių iš 50 N1 Super Taikyu čempionate per 1991-1997 metus (įskaitant ir R33 dalyvavusį modelį)!



    R32 gaminamas ir su visų vairuojamų ratų sistema - galiniai ratai yra hidrauliškai sujungti su vairo sistema.

    Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:


    Buvo gaminamos R32 versijos ir su keturių durų kėbulu:



    Tuo metu Nordschleife žiede rekordinis įveikimo laikas buvo pasiektas su Porsche 944 8 '45", tačiau Nissan GT-R testuotojas Hiroyoshi Katoh šį laiką pagerino iki 8' 20".
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Godzila. HCR32 Skyline debiutavo 1989 metais su 2 durų kupė arba 4 durų sedano kėbulu. R32 buvo komplektuojamas su RB-serijos 6 cilindrų linijoje varikliais. Galingiausia GT-R versija turi dvi keramines turbinas, visų vairuojamų ratų sistemą (galiniai ratai yra hidrauliškai sujungti su vairo sistema), elektronikos pagalba kontroliuojamą visų varomųjų ratų sistemą su 280 AG (206 kW)/ 6800 rpm galia. Ištiesų variklis turėjo apie 320 AG, tačiau dėl Japonijoje galiojančio susitarimo gaminti automobilius neviršijančius 280 AG tai nebuvo afišuojama. Variklis buvo suprojektuotas taip, kad lenktynėse galėtų atiduoti net 500 AG galią. GT-R versija turėjo elektroniškai valdomą laikiną galios padidinimo įrenginį, kurio padedamas automobilis pasiekdavo 230 kW galią ir galėjo įsibėgėti iki 100 km/h per 4.7 sekundės, o ketvirčio mylią įveikti per 12.8 sekundės. GT-R turėjo žymiai didesnį tarpinį oro aušintuvą, didesnius stabdžius, didesnes ratų arkas, sportiškesnes sėdynes ir aliumininį variklio dangtį. Laikrodis pakeistas sukimo momento prietaisu, kuris rodo kiek sukimo momento atiduodama priekiniams ratams (0 % - 50 %). Tai buvo nepaprastas automobilis pasauliniu mastu į kurį lygiavosi net Porsche 959 superautomobilio kūrėjai. Tuo metu Nordschleife žiede rekordinis įveikimo laikas buvo pasiektas su Porsche 944 8 '45", tačiau Nissan GT-R testuotojas Hiroyoshi Katoh šį laiką pagerino iki 8' 20". Nissan R32 GT-R dalyvavo Japonijos kėbulinių automobilių čempionate (JTCC), kuriame laimėjo 29 lenktynes iš 29 per 1989-1993 metus. Vėliau laimėjo 50 lenktynių iš 50 N1 Super Taikyu čempionate per 1991-1997 metus - nugalėjo net ir naujesnį Nissan R33 modelį! R32 GT-R buvo naudojamas ir Australijos kėbulinių automobilių čempionate, kur užbaigė Ford Sierra Cosworth dominavimą. Čia jis nugalėjo prestižinėse Bathurst 1000 classic lenktynėse 1991 ir 1992 metais. Šis pasisekimas įtakojo tai, kad Australijos spauda Nissan GT-R pavadinio "Godzilla" - pabaisa iš Japonijos.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video