Nissan Micra, (K12) 2003 - 2010

Įvertinimas
3.7 6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 3.515% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 3.220% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė3.56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Komfortas 3.23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)
  • Valdymas 4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai HečbekasKabrioletas Benzinas: 1.0 - 1.6 litroDyzelinas: 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Akį traukiantis stilius
  • Nebrangus išlaikymas
  • Geri dyzeliniai varikliai
  • Lengva parkuoti
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Ribota bagažinės erdvė
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
Apžvalga
Automobilis buvo radikaliai perprojektuotas ir pasirodė su nauju aukštesniu ir truputį platesniu kėbulu su labiausiai į akis krentančiais iššokusiais priekiniais žibintais bei 70 mm ilgesniu tarpuračiu. Interjeras tapo dar labiau apvalainas, o galinę sėdynę galima slankioti. Naujoji Micra buvo palankiai priimta žiniasklaidos. Galingiausia versija 160 SR su 113 AG varikliu ir sportiška pakaba buvo pristatyta, kad konkuruotų su MINI Cooper, Ford Fiesta Zetec-S ir Citroen C2 GT. Kartu automobilis buvo truputį atnaujintas – prietaisų skydelio oranžinis apšvietimas pakeistas baltu, sėdynės pakeistos naujomis geriau prilaikančiomis kūną, galinis buferis tapo tvirtesnis, o garso izoliacija geresnė. 2005 metais Micra gavo naują kabrioleto kėbulą su kietu stogu pavadintą C+C.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (4)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video