Nissan Leaf, (ZE1) 2017 - dabar
Įvertinimas
4.5
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Patikimumas 5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
- Varikliai 5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Interjero kokybė3.513% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Komfortas 3.57% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Valdymas 5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Įdomus dizainas
- Itin technologiškas
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Ne pats didžiausias nuvažiuojamas atstumas
- Neitin patogi vairuotojo pozicija
""e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą"
Apžvalga
Antros kartos Nissan Leaf pristatytas 2017 metais yra itin laukiamas automobilis. Stebint elektromobilių "persilaužimą", tokie automobiliai priimami kaip artimiausių 5 metų tendencijų pranašai. Naujas Leaf išliko panašios formos, tačiau dabar atrodo harmoningesnis ir priimtinesnis daugeliui pirkėjų. Dizainą puošia aštresnės linijos, išraiškingesni galiniai žibintai ir priekinė dalis su stikle įtaisytu Nissan logotipu. Automobilyje yra trys naujos išmaniosios vairavimo technologijos. Pirma yra "ProPILOT" pažangi vairuotojo pagalbos sistema. Tai linijos kirtimo įspėjimo sistema, kuri užmiestyje leidžia vairuotojui vairuoti lengviau ir be įtampos. Antra “ProPILOT Park” itin patogi mieste - ši technologija kontroliuoja vairo pasukimą, greitėjimą ir stabdžius nukreipdama automobilį į parkavimosi vietą. Trečia "e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą. Žadama kad pastaroji sistema pakeis mūsų vairavimo įpročius. Kai akseleratorius atleidžiamas automatiškai įjungiami stabdžiai, kurie palaipsniui sustabdo automobilį. Automobilis išlaiko nejudamą padėtį net stačioje įkalnėje, kol vėl paspaudžiamas akseleratorius ir automobilis pajuda iš vietos. Visgi svarbiausia naujiena ta, kad su vienu įkrovimu Nissan Leaf galės nuvažiuoti 380 kilometrų atstumą. Tokias galimybes jam suteikia nauja 40 kWh talpos akumuliatorių baterija. Taip pat jis turės pastebimai galingesnį nei iki šiol 110 kW (150 AG) galios elektros motorą. Maksimalus išvystomas greitis siekia 145 km/val. Nors toks nuvažiuojamas atstumas gerokai didesnis už pirmosios kartos Leaf, visgi dauguma naujų elektromobilių gali nuvažiuoti dar daugiau.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gerai valdomas
- Nebrangus išlaikymas
- Ergonomiškas salonas
- Nissan Leaf, 2022 40kwh N-Connecta Pirkau kaip miesto automobilį ir pirkinys pasiteisino. Kraudamas type 2 mieste, išeina 40-70eur/1000km mieste. Privalumai: - dinamiškas, smagiai valdomas automobiliukas, daug smagių akimirkų važinėjant po miestą; - minkštesnė pa
- 2021 Nissan Leaf Acenta 40kwh Labai geras, bet ne tobulas, automobilis. Paprastas valdymas ir patikimumo pojutis vaziuojant. Nuvaziavus tik 16000km siuo automobiliu, pastebėjau: Iveikiamas atstumas vienu ikrovimu anot gamintojo yra 270km, teoriskai galima n
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- BMW i3 2013 - 2022 6 TOP 10
- Chevrolet Bolt 2017 - 2023 0
- Chevrolet Volt 2016 - 2019 1
- Citroen C-Zero 2010 - 2015 0
- Cupra Born 2021 - dabar 0
- Honda e 2019 - 2024 3
- Honda Insight 2018 - dabar 0
- Hyundai Ioniq 2016 - 2022 2 TOP 10
- Hyundai Ioniq 5 2021 - dabar 0
- Kia Soul 2019 - dabar 0
- Mazda MX-30 2020 - dabar 0
- MG 4 EV 2022 - dabar 0
- Mitsubishi i-MiEV 2009 - 2015 0
- Opel Ampera-e 2017 - 2021 1
- Renault Zoe 2019 - dabar 0
- Tesla Model 3 2018 - dabar 2 TOP 10
- Tesla Model Y 2020 - dabar 0
- Toyota Prius 2015 - 2022 4 TOP 10
- Toyota Prius 2022 - dabar 1 TOP 10
- Volkswagen ID.3 2019 - dabar 0
Rekomenduojami video