Nissan GT-R, (R35) 2008 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Kupė
Benzinas: 3.8 litro
-
GT-R buvo vienas greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą (10 vieta 2011 metų spalyje). Jis sugebėjo įveikti tokius solidžius automobilius kaip Maserati MC12, Pagani Zonda F Clubsport, Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT, Koenigsegg CCX, Lamborghini Murcielago LP640, Ferrari 458 Italia.
Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis net 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo.
Laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:17.8 laiku testavimo metu buvo pats greičiausias japoniškas automobilis. Laikas buvo lygus Pagani Zonda F ir greitesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.
Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir tik 1.2 sekundėmis lėtesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.
Speciali GT-R SpecVIn versija nors ir neturi daugiau galios, tačiau turi pagerintą sukimo momento kreivę. Testuojant šį automobilį (žurnalas „Auto Express“) sugebėjo nuo 0 iki 60 mph pagreitėti per 3.2 sekundės ir pasiekti 1.12 g perkrovą greitėjant.
Gaminama daugybė įdomių ir galingų GT-R versijų, o žinomiausia yra Nismo versija:
GT-R Koncepcinis modelis atrodė taip:
Automobilis itin populiarus “drift” varžybose:
Įvairiose žiedinėse varžybose tame tarpe ir Super GT:
Kelių karaliaus titulai:
- Geriausias 2009 metų pasaulio automobilis.
- Geriausias 2009 metų pasaulio sportinis automobilis.
- 2007 metais pelnė geriausio superautomobilio titulą (laida „Top Gear“).
- 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Autocar“).
- 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Automobile Magazine“).
- 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Evo Magazine“).
- 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Motor Trend“).
Greičiausias planetos žmogus Usain Bolt ir jam padovanotas "auksinis" GT-R:
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Stulbinantis pagreitis
- Labai aukšti valdymo standartai
- Kokybiškas ir patogus interjeras
- Išskirtinis dizainas
TRŪKUMAI
- Standi pakaba
- Nėra įprastos mechaninės pavarų dėžės
- Transmisija nepritaikyta eismui miesto kamščiuose
"Shiro Nakamura: GT-R yra unikalus todėl, kad nėra jokio kito Europos superautomobilio kopija, o yra tikras Japonų kultūros atspindys"
Apžvalga
Legenda sugrįžo. Nissan GT-R yra tikras sportinis bolidas turintis VR38DETT 3.8 L DOHC V6 variklį. Du lygiagretūs turbokompresoriai suteikia 480 AG (360 kW)/6400 rpm galią ir 588 Nm/3200-5200 rpm sukimo momentą. Automobilio svoris yra nemažas - 1730 kg, kurį laiko suvirinta plieninė važiuoklė. Variklio gaubtas, bagažinės dangtis ir durys – aliumininės. Galinėje automobilio dalyje sumontuota pusiau automatinė pavarų dėžė ir ATTESA E-TS sistema paskirstanti galią visiems keturiems ratams atskirai. Oro pasipriešinimo koeficientas yra 0.27. Nissan tvirtinimu GT-R gali pasiekti didžiausią 314 km/h greitį, o 100 km/h pasiekia per įspūdingas 3.2 sekundės. Be to yra gaminamas dar galingesnės "Nismo" versijos. Kaip bebūtų Nissan GT-R yra vienas iš greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą. Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo, o laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:19.7 laiku yra aštuntoje vietoje tarp visų automobilių - laikas toks pats kaip beveik žiedinio Ferrari F430 Scuderia varianto. Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir buvo 3 sekundėmis lėtesnis nei Chevrolet Corvette ZR1. Trumpai tariant – GT-R vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje. Ne veltui jis vadinamas "baby Veyron" užsimenant apie galingajį Bugatti Veyron. GT-R dizainas išskirtinis. Kaip teigia automobilio kūrybinės grupės vadovas Shiro Nakamura: „GT-R yra unikalus todėl, kad nėra jokio kito Europos superautomobilio kopija, o yra tikras Japonų kultūros atspindys“. Išties automobilis labai panašus į Japonijoje labai populiarios „Gundam“ serijos robotus – kresnas, kampuotas, grubus, o galia ir agresija spinduliuojantis dizainas tiesiog puikus! Nissan autosporto centras "Nissmo" yra paruošęs GT-R lenktyniauti Super GT ir GT500 serijos lenktynėse, kuriose pakeitė Nissan 350Z.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi R8 2008 - 2015 0
- BMW M6 2004 - 2010 0
- Chevrolet Corvette 2004 - 2013 0
- Chevrolet Corvette 2013 - 2019 0
- Chevrolet Corvette 2019 - dabar 0
- Ferrari 458 Italia 2009 - 2015 0
- Ferrari 488 GTB 2015 - 2019 0
- Ferrari F430 2004 - 2009 1
- Ferrari F8 Tributo 2019 - dabar 0
- Lamborghini Gallardo 2003 - 2014 1
- Lexus LF-A 2010 - 2012 0
- Maserati MC20 2020 - dabar 0
- McLaren 750S 2023 - dabar 0
- McLaren MP4-12C 2010 - 2014 0
- Mercedes-Benz AMG GT 2014 - 2021 0
- Porsche 911 GT2 2017 - 2019 0
- Porsche 911 GT3 2006 - 2011 0
- Porsche 911 GT3 2013 - 2015 0
- Porsche 911 GT3 2021 - dabar 0
- Porsche 911 GT3 RS 2006 - 2011 0
- Porsche 911 Turbo 2006 - 2012 0
- Porsche 911 Turbo 2013 - 2016 0
- Porsche 911 Turbo 2020 - dabar 0 TOP 10
- Toyota Supra 2019 - dabar 0
Rekomenduojami video