Mitsubishi Lancer Evo, (Evolution VIII) 2003 - 2005

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Sedanas Benzinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    FQ400 Ralliart versija, kuri turi neįsivaizduojamą 302 kW (405.2 AG) galią iš vos 2.0 L variklio! 202 AG iš 1 litro dabinio tūrio - tai kogero daugiausiai arklio galių išspaudžiantis iš 1 litro kada nors pagamintas variklis serijiniame automobilyje:



    BBC laida “Top Gear” demostravo kaip FQ-400 žiedinėje trasoje puikiai laikėsi už Lamborghini Murcielago superautomobilio, o paslaptingasis Stigas su šiuo žvėriu trasą įveikė per 1 minutę 24.8 sekundės ir buvo visomis 4.2 sekundės greitesnis už Murcielago, kurio laikas 1 minutė 29 sekundės. Panašiame teste bandant įvairius superautomobilius Bedford autodrome, „kuklusis“ Evolution sugebėjo nugalėti tokius konkurentus kaip Audi RS4 ir Porsche Carrera 4S:


    Per 2004 ir 2005 metus šis automobilis „susirinko“ eilę reikšmingų apdovanojimų – tai metų sportinio automobilio titulas Škotijoje ir Prancūzijoje, „Playboy metų automobilis“ Lenkijoje, geriausio automobilio kategorijoje iki € 60,000 titulas Graikijoje, žurnalo „Sport Compact Car“ geriausio metų automobilio titulai 2004 ir 2005 metais, žurnalo „Automobile“ 2005 metų visų žvaigždžių „2005 All-Star“ titulas.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Jau legendiniu tapęs Evolution, šįkart VIII versijos yra išskirtinis automobilis, net ir tarp superautomobilių. Standartinė versija turi tą pačią 280 AG (206 kW) galią, naujus Altezza stiliaus galinius žibintus, Bilstein amortizatorius, aliumininį stogą, kad sumažinti svorio centrą ir pagerinti valdymą. Detalus atnaujinimas palietė ir transmisiją, kuri elektroniškai apskaičiuoja esamą situaciją ir atitinkamai valdo galią paduodamą į visus keturis ratus, kad būtų padidintas sukibimas su kelio danga posūkiuose. Sistema pavadinta „ACD 5 + Super AYC 6“ leidžia iki 50 % galios atiduoti priekiniams ratams. Jungtinėje Karalystėje buvo gaminamos specialios versijos, kurios vadinosi FQ300, FQ320, FQ340 ir FQ400 pagal tai kiek kiekvienas automobilis turėjo arklio galių, atitinkamai - 305, 320, 340 ir 400 AG. Sklido gandai, kad sutrumpinimas 'FQ' reiškia 'Fucking Quick'... FQ400 Ralliart versija, kuri turi neįtikėtiną tiems laikams 302 kW (405.2 AG) galią iš vos 2.0 L variklio! 202 AG iš 1 litro dabinio tūrio - tai kogero daugiausiai arklio galių išspaudžiantis iš 1 litro kada nors pagamintas variklis serijiniame automobilyje. Turintis 1450 kg svorį automobilis pasiekia 100 km/h greitį per 3.5 sekundes, 0-100 mylių per valandą pasiekia per 9.1 sekundes, 1/4 mylią įveikia per 12.1 sekundės, didžiausias greitis yra 283km/h. BBC laida “Top Gear” demostravo kaip FQ-400 žiedinėje trasoje puikiai laikėsi už Lamborghini Murcielago superautomobilio, o paslaptingasis Stigas su šiuo žvėriu trasą įveikė per 1 minutę 24.8 sekundės ir buvo visomis 4.2 sekundės greitesnis už Murcielago, kurio laikas 1 minutė 29 sekundės. Panašiame teste bandant įvairius superautomobilius Bedford autodrome, „kuklusis“ Evolution sugebėjo nugalėti tokius konkurentus kaip Audi RS4 ir Porsche Carrera 4S.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video