Mitsubishi Lancer Evo, (Evolution VII) 2001 - 2003

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Sedanas Benzinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Mitsubishi Lancer Evo Mk7:


    Automobilis buvo įamžintas ir legendiniame F&F filme:


    Gelsvai žalios spalvos Mitsubishi Evolution buvo pagrindinė pagrindinio herojaus Brian’o mašina iš antrojo "2 Fast 2 Furious" filmo. Įdomu tai, kad aštuntos kartos Evolution VIII tuo metu buvo dar tik pasirodę, o JAV rinkoje dar net nebuvo pardavinėjamas. Todėl filmo kūrėjams teko pasirinkti senesnės septintos kartos modelį, kuris JAV rinkoje niekada nebuvo parduodamas. Juos parūpino Mitsubishi kompanija, kuri davė keturis Evolution VII automobilius, kurie buvo skirti Europos rinkai Austrijos WRC ralio komandai. Įdomu tai, kad buvo mintis, jog Brian’o automobilis būtų buvęs ne Mitsubishi Evolution, o Dodge Neon SRT4, kadangi prodiuseriai buvo įsipareigoję Dodge kompanijai reklamuoti jos produkciją. Dėkui automobilių dievams, kad taip neatsitiko, nes Dodge Neon poroje su Mitsubishi Eclipse butų atrodę tiesiog komiškai.



    Taigi, šiems automobiliams buvo uždėta “DAMD” kėbulo apdaila, perdažyti žalsva spalva, uždėtas didelis “ARC” GT2 stiliaus galinis spoileris, 18 colių “Motegi FF5” ratlankiai ir pakeisti galiniai žibintai į modifikuotus. Beje, “tiuninginiai” galiniai žibintai Evolution VII modeliui nebuvo gaminami, todėl buvo paimti kitokios formos Lancer žibintai su tuo metu itin madingu permatomu stiklu ir pritaikyti Evolution automobiliams. Po filmavimo visi automobiliai iškeliavo skirtingais keliais – vienas jų nuo 2019 metų priklauso automobilių kolekcionieriui iš Prancūzijos, vienas liko JAV Pensilvanijoje, vienas kiek žinoma buvo išardytas.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Evolution VII tapo didesnis ir gavo ženklius pakabos patobulinimus. Didžiausias pakeitimas buvo aktyvus centrinis diferencialas, kuris paskirsto galią tarp visų keturių ratų. Sukimo momentas šiek tiek padidėjo iki 385 Nm dėka keleto patobulinimų susijusių su geresniu oro padavimu, galia išliko ta pati - 280 AG (206 kW). Nepaisant to, kad automobilis atrodo labai civilizuotai, jis sugeba aplenkti daugelį gerokai brangesnių sportinių automobilių. Evolution VII taip pat pirmą kartą buvo gaminamas ir su automatine greičių dėže.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video