Mercedes-Benz SL klasė, (R107/C107) 1971 - 1989

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 2.8 - 5.6 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    450 SLC 5.0 versija buvo gaminama kaip homologacinis automobilis 1978 metų pasaulio ralio čempionatui:



    Mercedes-Benz SL ralio trasose:


    Mercedes-Benz SL žiede:


    Mercedes-Benz SL driftas:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Klasiškas, lengvai atpažįstamas dizainas
  • Puiki interjero kokybė
  • Puikus greitkelių kruizeris
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Prastai valdomas
  • Silpni varikliai
  • Neekonomiškas
Apžvalga
Daug Mercedes-Benz automobilių yra legendiniai, ikoniški, įsimintini ir visaip kaip garbinami. Tačiau retas modelis buvo labiau žinomas nei šis Mercedes-Benz R107/C107 modelis. Ir nenuostabu - automobilis buvo gamintas ištisus du dešimtmečius nuo 1971 iki pat 1989 metų. Tai antras ilgiausiai gamintas Mercedes-Benz modelis istorijoje – tik beveik nesikeičiantis G klasės visureigis buvo gamintas ilgiau. Su šiuo SL kupė/kabrioletu užaugo visa karta, o gal net kelios kartos automėgėjų. Jis buvo matomas visur - gatvėse, filmuose, reklamose, tai buvo lyg ir tipiškas daiktas norintiems parodyti savo statusą, tai lyg “I succeeded” automobilis. Realybėje automobilis nebuvo itin sportiškas ar galingas. Galingiausia 500SL versija turėjo 5.0 L variklį su 240 AG galia ir 406 Nm sukimo momentu prie 3200 aps./min. Sunkus automobilis turėjo neitin įspūdingą pagreitį - 60 mylių per valandą greitį pasiekdavo per 7,4 sekundės, o didžiausias greitis siekė tik 225 km/h. Tačiau SL pasižymėjo itin komfortišku, prabangiu ir gražiai suprojektuotu salonu su plačiu spalvų pasirinkimu, komfortiška pakaba ir nepaprastai elegantišku kėbulu. Įdomu tai, kad 1977 metais buvo gaminama 450 SLC 5.0 versija kaip homologacinis automobilis 1978 metų pasaulio ralio čempionatui. Ši versija turėjo naują aliuminį penkių litrų V8 variklį, iš aliuminio pagamintą variklio ir bagažinės dangtį bei juodą guminį galinį spoilerį – tipišką to meto sportiškumo atributą.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video