Mercedes-Benz GLE klasė Coupe, (C167) 2019 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Visureigis
Benzinas: 2.0 - 5.5 litroDyzelinas: 2.9 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Stilingas dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Įspūdingi varikliai
TRŪKUMAI
- Standartinė pakaba neitin komfortiška
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Brangus
Apžvalga
Automobilio forma išliko tokia pati kaip pirmtako, nors ir pirmtakas nebuvo pats patraukliausias visureigis savo segmente. Visgi naujasis GLE Coupe atrodo šviežiai ir simpatiškai – priekyje didelės radiatoriaus grotelės suteikia solidumo taip reikalingo visureigiams, naujos formos galiniai žibintai suteikia žaismingumo, o didžiuliai ratai ir siluetas - sportiškumo. Mercedes-Benz GLE turi puikų oro pasipriešinimo koeficientą, kurį leidžia pasiekti ir uždaromos radiatoriaus grotelės. Paskutinė modelio pavadinimo raidė sufleruoja, kad šis visureigis yra giminingas E klasės sedanui. Todėl interjere sutinkame labai panašaus dizaino ir analogiško kokybės lygio priekinę panele su dideliu ekranu centre. Žemiau jo akcentuojamos keturios oro apipūtimo angos, kurios visureigyje tapo stačiakampio formos. Mercedes leidžia mėgautis kokybe, kurią paryškina gausiai naudojami medžio intarpai ir žinoma oda. Modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame iš elektros tinklo įkraunamame automobilyje naudojama visiškai reguliuojama visų ratų pavara Torque on Demand („TonD“), kuri priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo sukimo momentą tarp priekinio ir galinio tiltų paskirsto nuo 0 iki 100 procentų. „TonD“ kartu su papildomu bekelės paketu, lėtinančiąja ir greitinančiąja pavaromis suteikia GLE Coupe iki šiol neregėtas galimybes bekelėje. Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC yra pirmasis benzininis šešių cilindrų varikliu varomas modelis, kuris naudoja 48 voltų elektros technologiją. Šio variklio techniniai duomenys: 270 kW (367 AG) ir 500 Nm sukimo momentas, kuriuos panaudojant „EQ Boost“ galima padidinti dar 250 Nm ir 16 kW/22 AG. Integruotas starteris-generatorius (ISG) atlieka tokias hibridines funkcijas kaip „EQ Boost“ ar energijos rekuperacija, taip pat leidžia taupyti degalus bei bus naudojamas dar tik kuriamose hibridinėse technologijose.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Aston Martin DBX 2020 - dabar 0
- Audi Q8 2018 - dabar 2
- Audi RS Q8 2019 - dabar 0
- Audi SQ8 2019 - dabar 0
- BMW X6 2019 - dabar 0
- BMW X6M 2020 - dabar 0
- Jaguar F-Pace 2016 - dabar 8
- Lamborghini Urus 2018 - dabar 0
- Land Rover Range Rover Sport 2022 - dabar 0
- Land Rover Range Rover Velar 2017 - dabar 1
- Maserati Levante 2016 - dabar 0
- Nissan Murano 2014 - dabar 4
- Porsche Cayenne 2017 - dabar 0
Rekomenduojami video