Mercedes-Benz EQC, 2019 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Itin komfortiškas ir tylus
  • Naujausios technologijos
  • Puiki dinamika
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Mažokas bagažo skyrius
  • Neitin didelis nuvažiuojamas atstumas
  • Brangus
"EQC turi energijos regeneravimo sistemą, kuri stabdo automobilį ir kartu regeneruoja energiją kuomet atleidžiamas akseleratoriaus pedalas. Ši sistema navigacijos ir radaro pagalba įvertins kokiame kelyje automobilis juda ir esant poreikiui stabdys automobilį naudodamas ne stabdį, o regeneraciją"
Apžvalga
Tai pirmasis elektrinis Mercedes. Rinkoje pasirodęs kiek vėliau nei Tesla Model X, Jaguar I-Pace ar Audi E-tron sieks kaip galima greičiau susigražinti sparčiai didėjančią elektromobilių rinkos dalį. Mercedes yra kiek didesnis visureigis nei minėtas Jaguar, bet kiek mažesnis nei Audi ir žinoma mažesnis už Tesla. Mercedes EQC turi elektrinę jėgainę, kuri bus naudojama visoje EQ elektrinių modelių gamoje. Automobilis turi du elektros motorus, vienas montuojamas priekyje, kitas ant galinės ašies. Tad priklausomai nuo pasirinkto režimo, elektromobilis gali būti varomas dviem arba keturiais ratais. Abu elektriniai varikliai bendrai turi 402 AG galią ir 764 Nm sukimo momentą. Automobilis iki 100 km įsibėgėja per 5,1 sek. Maksimalus greitis – 180 km/val. Šiame elektriniame modelyje įmontuota 80 kWh baterija, kuri turėtų leisti nuvažiuoti apie 321 km atstumą. Palyginimui Audi iki 100 km įsibėgėja per 5,7 sek. ir nuvažiuoja 400 km atstumą. Visi elektromobiliai pasižymi tyliu veikimu, bet Mercedes yra išskirtinai tylus ir komfortiškas automobilis. Kas įdomu, kad šiame automobilyje galima pasirinkti energijos regeneravimo režimą t.y. kaip stipriai automobilis stabdys ir kartu regeneruos energiją kuomet bus atleidžiamas akseleratoriaus pedalas. Galima pasirinkti ir automatinį režimą, kuris su navigacijos ir radaro pagalba įvertins kokiame kelyje automobilis juda ir esant poreikiui stabdys automobilį naudodamas ne stabdį, o regeneraciją. Iš išorės visureigis atrodo solidžiai, tačiau per daug neišsiskiria iš kitų Mercedes. Gale akcentuojami žibintai per visą automobilio plotį – tai tapo itin madinga detalė daugelyje šiais metais pristatytų automobilių dizainuose. Priekyje akcentas išlieka tas pats – didelė trikampė žvaigždė radiatoriaus grotelėse, kurios iš esmės tampa nebereikalingos elektromobiliuose. Viduje EQC vėlgi yra tipiškas Mercedes su kai kuriomis detalėmis pabrėžiančiomis elektrinę automobilio prigimtį – tokiomis kaip melsvas interjero detalių apšvietimas. Iš esmės automobilis kaip ir dera Mercedes atrodo patraukliai ir itin kokybiškai. Tik ar to užteks kuomet tenka vytis konkurentus jau pažengusius į priekį elektromobilių srityje.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video