Mercedes-Benz E klasė, (W214) 2023 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
SedanasUniversalas
Benzinas: 2.0 litroDyzelinas: n/d litroBenzinas / Elektra: 2.0 litro
Nerijus
Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Naujasis E klasės Mercedes-Benz mus pasitinka su neįtikėtinomis komforto savybėmis ir įrangos gausa siekiančia S klasės Mercedes-Benz lygį bei evoliuciniu dizainu, kuris nieko nenustebins. Išties naujoji E klasė yra evoliucinis žingsnis lyginant su pirmtaku. Žinant Mercedes-Benz taktiką nuosekliai vystyti pasisekusį stilių, to ir galima buvo tikėtis. Kažką iš esmės naujo kogero pamatysime kitos kartos E klasėje. Taigi, nors ir evoliucinis W214 serijos Mercedes atrodo itin išbaigtai ir patraukliai. Jame matome daug S klasės ir EQE modelių stiliaus elementų – tai naujos išvaizdos grotelės susiliejančios su priekiniais žibintais. Radiatoriaus grotelės gali užsidaryti, kad sumažintų oro pasipriešinimą, kuris gali siekti vos 0,23 Cd, grotelės taip pat gali būti apšviestos, kad padidintų savininko pasitenkinimą automobiliu. Naujausioje E klasėje taip pat montuojamos įleidžiamos durų rankenėlės, kurios taip pat šiek tiek gelbėja mažinant oro pasipriešinimą. Kiek daugiau dizaino naujovių yra automobilio galinėje dalyje – čia matome galinius žibintus ištęstus per visą automobilio plotį. Šiai galinių žibintų madai neatsispyrė ir Mercedes kompanija. Tai pirmasis kompanijos ne elektromobilis turintis tokius žibintus, nors itin panašius gavo neseniai pristatytas S klasės Mercedes – tik šiame žibintai sujungti chromo juostele. Dviejų sekcijų galiniai LED žibintai šviečia itin gražiai – suformuodami trikampės žvaigždės formą kas elegantiškai pabrėžia automobilio markę. Ne toks elegantiškas sprendimas buvo iš daugybės mažų žvaigždučių suformuoti priekines groteles, gerai kad šios žvaigždutės tokios mažos. Žodžiu, populiarusis Mercedes vidutinės klasės atstovas išlaikė klasikines sedano proporcijas ir akiai malonias linijas - ilgas variklio dangtis, atitraukta salono kabina ir proporcingas, suapvalintas automobilio galas bei jokių revoliucijų. Didžioji naujiena yra pasirenkama „Superscreen“ priekinė panelė automobilio salone. Tai labai panaši ekrano versija, kurią matome EQS ir S klasėje – didelis centrinis ekranas ir du skydeliai iš abiejų pusių kiekvienam priekiniam keleiviui. Tiesa, standartiškai montuojami ne trys, o du ekranai. Palyginti su ankstesnės kartos E klase, šiame vairuotojui virš galvos palikta 5 mm daugiau vietos, gale sėdinčių keliams ir kojoms surasta atitinkamai 10 ir 17 mm erdvės daugiau, alkūnėms skirta 25 mm daugiau – pagal šį rodiklį E klasė beveik nenusileidžia flagmanui S klasės Mercedes. Bagažinės talpa – 540 litrų. Įdomu tai, kad važiavimo režimo pasirinkimas perkeltas nuo centrinės konsolės į vairo sritį, kur yra lengviau pasiekimas. Kadangi automobilis nebus komplektuojamas su mechanine pavarų dėže, todėl centrinę konsolę galima išnaudoti daiktų skyriams. Automobilis komplektuojamas su 2 litrų darbinio tūrio benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kurių galia varijuoja nuo 197 iki 252 AG galios. Priklausomai nuo hibridinės sistemos tipo, nuo 23 AG iki 129 AG papildomai pridės ir elektros variklis. Beje vien elektrine galia bus galima nuvažiuoti iki 100 km. Na, ir žinoma reiktų paminėti neįtikėtiną komforto ir saugos įrangą, kuri gali būti montuojama į šį automobilį. „Technology“ pakete rasite “Airmatic” pneumatinę pakabą su automatine prošvaisos palaikymo, adaptyvia amortizavimo bei vairuojamų galinių ratų sistema, kuri galinius ratus gali pasisukti 4,5 laipsnio kampu ir 90 centimetrų sumažinti apsisukimo spindulį. Salone įtaisyta vaizdo kamera specialiai pritaikyta asmenukėms. Dirbtinio intelekto valdoma sistema analizuoja automobilio vartotojų pasirenkamas funkcijas ir stengiasi jas pasiūlyti automatiškai. Jei automobilyje sumontuota „Burmester 4D“ sistema tuomet jūs ne tik klausysite muzikos per 21 garsiakalbį, bet muziką galėsite pajusti vibruojant sėdynėms, bei mirksint interjero LED apšvietimui. Šis Mercedes siūlo visą kompleksą atpalaidavimo programų, taip pat programą streso mažinimui, pagalbą keleiviams kurie važiuojant patiria pykinimo simptomus. Saugumo įranga pasipildė oro pagalvėmis vairuotojo ir keleivio kelių apsaugos pagalve, apsaugančia nuo galimo vairo kolonėlės smūgio, gali būti įtaisytos papildomos oro pagalvės keleivių krūtinės ląstai apsaugoti. Avarijos metu gavus smūgį į šoną, dabar šoninė oro pagalvė uždengia visą smūgio pusės langų plotą nuo priekinio iki galinio statramsčio, o jei automobilis versis šoninės pagalvės išsiskleis abejose pusėse.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi A6 2018 - dabar 7 TOP 10
- Audi A6 allroad quattro 2019 - dabar 0
- Audi RS 6 2019 - dabar 0
- Audi S6 2019 - dabar 0
- BMW 5 klasė 2024 - dabar 0
- BMW M5 2017 - dabar 1
- Cadillac CT5 2019 - dabar 0
- Jaguar XF 2015 - dabar 2
- Tesla Model S 2012 - dabar 6 TOP 10
- Volvo S90 2016 - dabar 1
- Volvo V90 2016 - dabar 2
- Volvo V90 Cross Country 2016 - dabar 1
Rekomenduojami video