Mercedes-Benz E klasė, (W213) 2016 - dabar

Įvertinimas
4.2 7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 4.710% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 4.53% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė3.229% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Komfortas 4.74% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)
  • Valdymas 4.23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai KabrioletasKupėSedanasUniversalas Benzinas: 2.0 - 4.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Galingiausia AMG E 63 S versija turi V8 3982 cc 612 AG (450 kW) galios ir 850 Nm variklį:





VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikūs dyzeliniai varikliai
  • Nepaprastai komfortiškas ir puikus salonas
  • Solidus įvaizdis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Ne pačios geriausios klasėje valdymo savybės
  • Ne pats erdviausias klasėje
  • Brangi papildoma įranga
"Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą"
Apžvalga
E klasės Mercedes visuomet buvo pats svarbiausias kompanijos modelis, tad naujos kartos buvo laukiama su dideliu nekantrumu. Automobilis dalijasi beveik identišku dizainu su mažesniuoju C klasės Mercedes, bei turi panašumu su flagmanu S klase. Manome, kad tai gana rizikingas sprendimas, nes taip šis itin svarbus ir solidus modelis pradeda asocijuotis su mažesniu C klasės modeliu. Kita vertus pats dizainas yra puikiai suderintas, harmoningas, spinduliuojantis pasitikėjimu ir išbaigtumu. Gal tik universalo galinė dalis kiek “iškrenta” iš konteksto. Na, o interjeras nusipelnė tik geriausių įvertinimų. Medžiagų kokybė, dizainas, stilius, dėmesys detalėms ir du milžiniški 12.3 colio LCD ekranai tiesiog pribloškia net ir visko mačiusius. Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą. Interjero srityje Mercedes stipriai lenkia kiek senstelėjusius 5 serijios BMW ir Audi A6, bei naują Jaguar XF. Tiesa infosistema valdoma svirtimi esančia ant transmisijos tunelio kas nėra taip patogu kaip sistemas valdant liečiant ekraną. Dėka 6,5 cm ilgesnės ratų bazės gale sėdintiems keleiviams suteikta dar didesnė erdvė, o 540 litrų bagažinė yra pati didžiausia klasėje. Tai nėra pats sportiškiausias automobilis savo klasėje, tačiau komfortas, salono tyla yra pačiame aukščiausiame lygyje. Kompanija yra įsitikinusi, kad būtent komfortas, o ne sportiškumas bus esminis kriterijus pageidaujamų automobilio sąvybių sąraše. Prie to puikiai prisideda nauji 2.0 litro 192 AG ir 400 Nm itin tylūs dyzeliniai varikliai, kurie be kita ko ir labai dinamiški – 7.3 sekundės tiek prireiks pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h. Lyginant su pirmtaku naujoji E klasė tapo maždaug 100 kg lengvesnė, daugiausia dėka aliuminio naudojimo kėbulo elementuose. Nors E klasės Mercedes yra brangesnis nei bet kuris iš tiesioginių konkurentų, tačiau bazinė Mercedes versija turi daugiau įrangos nei konkurentai. Tad pozityviai sutinkame naują klasės lyderį ir lauksime ką į tai atsakys kiti.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (4)
Panašūs automobiliai